در حال بارگذاری ...

اعزام و پذیرش عادی و منظم قطارها در ایستگاه‌ راه‌آهن تهران به رغم بارش‌های شدید

پس دریافت هشدارهای هواشناسی ، اداره کل راه‌آهن تهران برای کنترل شرایط از آمادگی کامل برخوردار بود به طوری که حتی کارکنانی که شیفت کاری آنها نبوده نیز در پُست‌های خود حاضر شدند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه‌آهن تهران از روند عادی و منظم اعزام و پذیرش قطارها در ایستگاه‌ راه‌آهن تهران به رغم بارش‌های شدید خبر داد و گفت : از مسافران درخواست می‌شود با مدیریت زمان به موقع و قبل از حرکت‌ قطارها در ایستگاه‌ حاضر شوند .

علی کاظمی منش با اشاره به وضعیت خطوط و آمادگی اداره کل راه‌آهن در برابر بارش‌ شدید برف از بامداد امروز اظهار داشت : به‌رغم شرایط نا مساعد جوی و بارش سنگین برف ، اعزام و پذیرش تمام قطارها از ایستگاه راه‌آهن تهران به صورت منظم در حال انجام است و بدون هیچگونه اخلالی ، امروز صبح تمامی قطارها طبق برنامه و به صورت منظم از ایستگاه راه‌آهن تهران اعزام شدند .

مدیرکل راه‌آهن تهران با اشاره به تمهیدات مدیریت بحران برای مقابله با برف و کولاک گفت : پس دریافت هشدارهای هواشناسی ، اداره کل راه‌آهن تهران برای کنترل شرایط از آمادگی کامل برخوردار بود به طوری که حتی کارکنانی که شیفت کاری آنها نبوده نیز در پُست‌های خود حاضر شدند و با توجه به احتمال بارش شدید برف و همچنین جلوگیری از یخ‌زدگی احتمالی ادوات و سکوها ،‌ شن‌ریزی و نمک پاشی انجام شد .

کاظمی منش یادآور شد : درخواست می‌شود ؛ مسافران با مدیریت زمان و توجه به شرایط جوی ،‌ همچنین احتمال وجود ترافیک درون شهری ، به موقع و قبل از حرکت قطار در ایستگاه حضور یابند .

گفتنی است ؛ سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز با خط ویژه تلفنی ۵۱۴۹-۰۲۱در سراسر کشور پاسخگوی مشتریان و هموطنان ارجمند است .




مطالب مرتبط

با توجه به موقعیت استراتژیک این اداره کل در شبکه ریلی کشور و ترافیک قطارهای مسافری در محدوده استحفاظی این اداره کل ، حمل و نقل بار نیز از اهمیت بسیاری برخوردار بوده که برنامه‌ریزی و اجرای آن در خطوط مشترک ریلی بار و مسافر مستلزم تلاشی مضاعف است و این مهم با تلاش همکاران خدوم ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن از سیر ۴ هزار و ۳۱۰ رام قطار و جابه‌جایی بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر در طول برنامه ...

|

شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

|

مرز ریلی شمتیغ به‌منظور تبادلات تجاری ، صادرات ، واردات و ترانزیت بین ایران و افغانستان یکی از مراکز مهمی است که در سند آمایش سرزمینی مراکز لجستیکی کشور ثبت و مصوب شده است و زنجیره عرضه و تقاضا و تسهیل تجارت بین دو کشور را تسهیل می‌کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

|

نظرات کاربران