در حال بارگذاری ...

برقراری اولین پرواز شرکت هواپیمایی قشم در مسیر شیراز – صحار

پروازهای خارجی فرودگاه شیراز توسط ۹ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی به هفت مقصد خارجی شامل کویت ، دبی ، شارجه ، دوحه ، استانبول ، مسقط و صحار انجام می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با هماهنگی های انجام شده با شرکت هواپیمایی قشم ، اولین پرواز این شرکت در مسیر شیراز – صحار انجام شد .

رضا بدیعی فرد ، مدیرکل فرودگاه های استان گفت : این پرواز ۲۵ دی ماه ۹۸ شروع شده و طبق برنامه شرکت هواپیمایی قشم از این پس ، دو روز در هفته مسافران را در این مسیر جابه جا خواهد کرد .

مدیرکل فرودگاه های استان فارس افزود : این پرواز روزهای یکشنبه و چهارشنبه با هواپیمای RJ100 انجام می شود . اکنون شرکت های هواپیمایی آسمان و سلام (شرکت هواپیمایی عمان) نیز با انجام ۹ پرواز هفتگی در مسیر شیراز – مسقط و برعکس مشغول فعالیت هستند .

بدیعی فرد عنوان کرد : پروازهای خارجی فرودگاه شیراز توسط ۹ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی به هفت مقصد خارجی شامل کویت ، دبی ، شارجه ، دوحه ، استانبول ، مسقط و صحار انجام می شود .




مطالب مرتبط

با توجه به زیرساخت ها و امکانات مناسب در فرودگاه شیراز ، آمادگی برای انجام پروازهای فوق‌العاده در مسیرهای داخلی و خارجی نیز وجود دارد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در جریان سفر به استان فارس ضمن بازدید از فرودگاه شیراز ، در جلسات جداگانه با ...

|

شرکت هواپیمایی آسمان برای انجام این پرواز از هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ استفاده می‌کند .

|

نوسازی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه و ساماندهی وضعیت جایگاه تاکسیرانان و موضوع استقرار خودروها از جمله دغدغه‌هایی است که با تفاهم و همکاری به نتیجه خواهد رسید و در نهایت نتایج آن شامل حال شهروندان خواهد شد .

|

نظرات کاربران