در حال بارگذاری ...

اجرای ۴۰ پروژه اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز در جاده های استان خوزستان

اقدامات مربوط به آشکارسازی نقاط حادثه خیز در محورهای استان انجام شده تا شاهد به حداقل رسیدن تلفات جاده ای باشیم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به وجود ۱۳۲ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان از اجرای ۴۰ پروژه برای اصلاح هندسی این نقاط خبر داد .

غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد : بر اساس شاخص های تعیین شده از جمله تعداد تصادفات منجر به فوت و جرح ، ۱۳۲ نقطه حادثه خیز در سطح محورهای مواصلاتی استان شناسایی شده است .

وی با بیان اینکه کار شناسایی این نقاط انجام شده است ، افزود : اصلاح این نقاط به تخصیص اعتبار نیاز دارد که ۴۰ پروژه به منظور اصلاح هندسی نقاط شناسیایی شده با پیشرفت فیزیکی۳۰ تا ۹۰ درصدی در حال اجرا است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد : علاوه بر این تعداد ، ۱۲ پروژه اصلاح هندسی نقاط پرحادثه در استان به بهره برداری رسیده‌اند . پروژه های دیگری برای اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز تعریف شده است تا کار رفع نقاط حادثه خیز در محورهای استان در یک مدت زمان سه ساله پایان یابد . اقدامات مربوط به آشکارسازی نقاط حادثه خیز در محورهای استان انجام شده تا شاهد به حداقل رسیدن تلفات جاده ای باشیم .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در خصوص بروز سانحه تصادف در محورهای اهواز - ایذه و اهواز - اندیمشک گفت : این محورها جزء محورهای پر تردد استان هستند و بروز تصادف در این محورها به دلیل داشتن نقاط پرحادثه نیست و علت های دیگری دارد و متناسب با تصادف های رخ داده در محورهای یاد شده، اقدامات ایمنی انجام می شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

|

در سال گذشته ۲۲۰ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است و امسال این رقم به ۵۰۰ کیلومتر رسیده است‌ . امسال همچنین ۳۳۵۰ کیلومتر عملیات خط کشی و ۳۳۰۰ کیلومتر نصب تابلو و در گردنه اسدآباد ۱۴ کیلومتر حفاظ ایمنی و نصب روشنایی انجام شده است .

|

آگاهی و اطلاع رسانی در خصوص حوادث ترافیکی و سوانح جاده ای در ارتقای فرهنگ ایمنی بسیار اثرگذار است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت ۱۶۲ میلیون و ۷۴۶ هزار تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان همدان در طی ۷ ...

|

بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

|

نظرات کاربران