در حال بارگذاری ...
  • تشکیل جلسه سه جانبه کارشناسان ایران - اوکراین - کانادا برای بررسی سانحه پرواز ۷۵۲

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تشکیل جلسه سه جانبه کارشناسان ایران - اوکراین - کانادا برای بررسی سانحه پرواز ۷۵۲ خبر داد .

    رضا جعفرزاده اظهار داشت : با ورود کارشناسان بررسی سانحه کانادایی اولین جلسه سه جانبه با حضور کارشناسان ایران - اوکراین - کانادا صبح امروز در سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل شد . در این جلسه کارشناسان سه کشور روند بررسی سانحه در روزهای گذشته را مرور و مورد بررسی مجدد قرار دادند و مقرر شد برنامه ریزی لازم جهت استمرار روند بررسی سانحه صورت گیرد .

    جعفرزاده تصریح کرد : سازمان هواپیمایی کشوری ایران از همان دقایق اولیه بعد از بروز سانحه پرواز ۷۵۲ شرکت هواپیمایی اوکراینی برای حضور نماینده کشورهای طراح ، سازنده ، بهره بردار و کشورهایی که شهروندان آنان در این پرواز حضور داشتند اعلام آمادگی کرده بود که اکنون نمایندگان کشورهای کانادا و اکراین در ایران حضور دارند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی برای عملیات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

    |

    مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی ، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد .

    |

    لازم است اطلاع رسانی کامل در خصوص آن دسته از هواپیماهای موجود در ناوگان خود که قادر به پذیرش مسافر توانخواه هستند و نیز حداکثر تعداد قابل پذیرش مسافرین توانخواه در هر پرواز را به اطلاع مسافر یا متقاضی خرید بلیت برسانند .

    |

             

    |

    مطابق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری ، به دلیل حساسیت بالای سرویس مراقبت پرواز و تاثیر مستقیم آن بر ایمنی پروازهای فرودگاه ، بازرسی ایمنی از واحدهای ارائه دهنده آن به صورت سالانه انجام می گردد تا از تطابق کیفی و کمی آن با قوانین و استانداردهای بالادستی اطمینان حاصل شود .

    |

    نظرات کاربران