در حال بارگذاری ...

اعلام آمادگی راه آهن برای کمک به مناطق سیل زده هرمزگان و سیستان و بلوچستان

به گزارش پرتال حمل و نقل ، به دنبال تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت رسانی به مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان ، مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به رئیس سازمان مدیریت بحران ، آمادگی شرکت راه آهن برای پشتیبانی و اعزام قطارهای امدادی به استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان را اعلام کرد .

در این نامه «سعید رسولی» تاکید کرده است که همکاران شریف و متعهد ما در شبکه راه آهن کشور ، آماده ارائه خدمت به ویژه در بخش حمل و نقل ، انتقال مایحتاج ، ملزومات و ماشین آلات راهسازی و امداد رسانی ، به هموطنان عزیز استان های درگیر سیل از سایر استان ها است .

شایان ذکر است ، در پی مشکلات پدید آمده از بارندگی‌های شدید در سیستان و بلوچستان و برخی نقاط جنوب شرقی کشور ، مقام معظم رهبری در پیامی دستگاه  های دولتی و مجموعه‌های مردمی را به یاری هر چه بیشتر مردم عزیز آن مناطق فراخواندند .

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

بارندگی‌های شدید در استان سیستان و بلوچستان و برخی نقاط دیگر در جنوب شرقی کشور که به آب‌گرفتگی مشکل‌ساز برای مردم و در مواردی ویرانگر و خسارت‌بار انجامیده است ، ایجاب میکند که در کنار خدمات‌رسانی قابل تقدیری که تاکنون صورت گرفته است ، دستگاه های دولتی و مجموعه‌های مردمی هر چه بیشتر به یاری مردم عزیز آن سامان شتافته از وقوع خسارتهای بیشتر جلوگیری نمایند .

از خداوند متعال خیروبرکت ماندگار برای همگان مسألت میکنم .

سیّدعلی خامنه‌ای

۲۳ دی ۱۳۹۸




مطالب مرتبط

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه نمایند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

|

شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

|

سوانح ریلی در ۱۱ ماه سال های ۱۴۰۰ ، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به صورت مستمر کاهش یافته است . در این راستا مجموع حوادث ریلی در ۱۱ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دو و نیم درصد کاهش یافته و به کمترین میزان در سال های اخیر رسیده است .

|

نظرات کاربران