در حال بارگذاری ...
  • اهدا جایزه برتر در بخش مدیریت بهینه فضای مجازی به روابط عمومی راه آهن

    شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران روز ۲۳ دی ماه سال جاری با رویکرد ایده پردازی و تجربه محوری با حضور نمایندگانی از سازمان ها ، بانک ها ، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های بخش خصوصی در مرکز همایش های بین المللی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ در شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران ، جایزه برترین روابط عمومی در بخش "مدیریت بهینه فضای مجازی ، انتشار نشریه چند رسانه ای ره آورد و ربات راه آهن" به صادق سکری ، مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران اهدا شد .

    همزمان با شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران ، آئین اهدای جوایز جشنواره برترین های روابط‌ عمومی موسوم به "هنرهشتم" جایزه برتر روابط عمومی دیجیتال نیز به مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران اهدا شد .

    شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران روز ۲۳ دی ماه سال جاری با رویکرد "ایده پردازی و تجربه محوری" با حضور نمایندگانی از سازمان ها ، بانک ها ، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های بخش خصوصی در مرکز همایش های بین المللی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد .

    همزمان با این کنفرانس در دو نشست تخصصی با موضوع "اهمیت جایگاه تجربه محوری و ایده پردازی در روابط عمومی" تجربه تعدادی از مدیران روابط عمومی سازمان ها، نهادها و دستگاه های اجرایی ارائه شد .

    همچنین در این کنفرانس تعدادی از ایده های منتخب با عنوان "کلنیک روابط عمومی" ، "پیوست رسانه ای طرح های ملی ، برنامه های کوتاه مدت و میان مدت توسعه ای" ، "نقش روابط عمومی در استقرار مسئولیت اجتماعی"توسط حسن بشیر ، شاکر خفایی ، مسعود طوفان و سیدمحمدرضا بهشتی ارایه شد .

    در این مراسم از دو کتاب "برنامه ریزی استراتژیک برای روابط‌عمومی" و " نقش رسانه ها در مدیریت سیل (مجموعه ابزارهای یکپارچه‌ مدیریت سیل)" ، که با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی منتشر شده رونمایی شد .

    رونمایی از تمبر جایزه دکتر نطقی ، جایزه بنیانگذار روابط عمومی ایران و تجلیل از برگزیدگان روابط عمومی در بخش ایده پردازی و تجربه محوری برای نخستین بار از مهمترین برنامه های شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران بود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

    |

    شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

    |

    سوانح ریلی در ۱۱ ماه سال های ۱۴۰۰ ، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به صورت مستمر کاهش یافته است . در این راستا مجموع حوادث ریلی در ۱۱ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دو و نیم درصد کاهش یافته و به کمترین میزان در سال های اخیر رسیده است .

    |

    منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به عنوان بندر کانونی حمل و نقل کالاهای اساسی از ظرفیت‌های بسیار مطلوبی جهت بهره‌گیری از شبکه ریلی برخوردار بوده است .

    |

    نظرات کاربران