در حال بارگذاری ...

احداث باند سوم و نصب ILS جدید از برنامه های در دست اقدام فرودگاه مشهد

یکی از مهم ترین برنامه های ما نصب ۴ ایربریج در فرودگاه مشهد است . اکنون کار جانمایی آن در دست انجام است و به محض این که کار مکان یابی تمام شود ، نصب ایربریج ها را شروع می کنیم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی احداث باند سوم فرودگاه مشهد و نصب ILS جدید را از برنامه های در دست اقدام فرودگاه مشهد برشمرد .

محمود امانی بنی  گفت : ساخت باند سوم فرودگاه مشهد در مرحله جانمایی قرار دارد . به دنبال این هستیم تا مکان مناسبی برای ساخت باند سوم پیدا کنیم تا به لحاظ هوانوردی و ‌ایمنی مورد تایید باشد . فرودگاه مشهد دارای دو باند است که یکی از باندها مجهز به سیستم ILS بوده و به زودی باند دوم نیز مجهز به ILS خواهد شد . همچنین هر دو باند مجهز به روشنایی باند بوده و اپرون فرودگاه به شکل همزمان پذیرای ۳۸ پرواز است .

او ادامه داد : یکی از مهم ترین برنامه های ما نصب ۴ ایربریج در فرودگاه مشهد است . اکنون کار جانمایی آن در دست انجام است و به محض این که کار مکان یابی تمام شود ، نصب ایربریج ها را شروع می کنیم . با نصب ایربریج‌های جدید که مجهز به سیستم تهویه و بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا هستند ، کیفیت سرویس‌دهی به پروازها به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت .

امانی در پاسخ به این که فرودگاه مشهد چه اقدام هایی در خصوص هوانوردی عمومی انجام داده است ، تصریح کرد : مشهد به دلیل دارا بودن مرکز آموزش های خلبانی تقریبا یکی از پیشگامان هوانوردی عمومی محسوب می شود . اکنون با چند فرودگاه شهرهای نزدیک مشهد برای راه اندازی هوانوردی عمومی همکاری داریم و در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود .

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی همچنین با اشاره به وضعیت آب و هوایی مشهد و بارش برف سنگین در این شهر گفت : بارش برف در شهر مشهد از ۷۲ ساعت پیش شروع و حدود ۴ ساعت پیش قطع شد . همکاران ما در فرودگاه مشهد با جدیت حداقل زمان را برای تاخیر ها در نظر گرفتند . پاکسازی سطوح پروازی و پارکینگ ها نیز به خوبی انجام شد و مشکل خاصی در پروازهای روزانه وجود ندارد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، اولین نشست ممیزی و سنجش سطح خدمات فرودگاهی با حضور سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها در ...

|

جدا کردن ورودی و خروجی فرودگاه و افزایش ظرفیت ترمینال‌های آن به افزایش کیفیت خدمات در فرودگاه ها کمک خواهد کرد ، طرح توسعه ترمینال چندی قبل در فرودگاه اهواز و امروز در فرودگاه مشهد بهره برداری شد ، در این راستا افزایش ظرفیت ترمینال‌های فرودگاه‌های دیگر کشور نیز در دست اجرا ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای خدمت‌رسانی به ۱۷ میلیون مسافر در بخش حمل و نقل ، گفت : ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۳ پل ارتباطی انتقال مسافران فرودگاه مشهد ، با حضور وزیر راه و شهرسازی ، افتتاح و بهره‌برداری شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌‌ طرح توسعه اپرون فرودگاه مشهد با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد . با حضور ...

|

نظرات کاربران