در حال بارگذاری ...

آغاز ثبت نام بیست و هفتمین همایش‌ هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور

ایمنی و امنیت دریانوردی ، چالش ها و راهکارها ، مدیریت سواحل ، محیط زیست و توسعه پایدار دریایی ، نقش بنادر و لجستیک بندری در توسعه حمل و نقل دریایی و بررسی راهکارهای افزایش توان تولیدی و خدماتی داخلی در توسعه دریایی ، عناوین چهار پنل تخصصی بیست و هفتمین همایش هماهنگی ارگان های دریایی کشور است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، ثبت نام بیست و هفتمین همایش‌های هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور با میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی آغاز شد .

بیست و هفتمین همایش هماهنگی ارگان های دریایی کشور با شعار " توسعه متوازن صنعت دریایی ضامن توسعه پایدار "، عصر دوشنبه ۲۸ بهمن ماه سال جاری در سالن همایش های کتابخانه ملی در تهران برگزار می شود .

همایش سالانه هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور  فرصتی مناسب برای اعضاء جامعه دریایی کشور است تا با ایجاد هماهنگی در تمامی سطوح در کنار یکدیگر جمع شوند و به تشریک مساعی و ایجاد هماهنگی بیشتر بپردازند و با طرح مسائل و مشکلات ، راه حل‌های مناسبی برای آنها بیابند .

کلیه ارگان‌ها ، مؤسسات ، شرکت‌های دولتی و خصوصی فعال دریایی کشور و صاحب نظران ، پژوهشگران ، اساتید و دانشجویان رشته‌های مرتبط با فعالیت‌های دریایی و سایر علاقه مندان می‌توانند تا ۱۲ بهمن ماه سال جاری  از طریق لینک www.dhod.ir  نسبت به ثبت نام  و حضور در این همایش اقدام کنند .

" ایمنی و امنیت دریانوردی ، چالش ها و راهکارها" ، " مدیریت سواحل ، محیط زیست و توسعه پایدار دریایی" ، "نقش بنادر و لجستیک بندری در توسعه حمل و نقل دریایی" و "بررسی راهکارهای افزایش توان تولیدی و خدماتی داخلی در توسعه دریایی " ، عناوین چهار پنل تخصصی بیست و هفتمین همایش هماهنگی ارگان های دریایی کشور است .




مطالب مرتبط

مطابق با ابلاغیه‌های سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر تسهیل عبور و مرور وسایط نقلیه ، با هدف کاهش و کنترل ترافیک با تجهیز سامانه‌های اکسس کنترل (Access control) و مدیریت تردد ناوگان حمل جاده‌ای ، اقدامات اولیه برای نصب و استفاده بهینه از این سیستم در دستور کار قرار گرفته است .

|

تاکنون سه محدوده برای راه اندازی دهکده لجستیک بندر بوشهر پیش بینی شده که با بهره گیری از نظرات مشاور یکی از نقاط در شهرستان بوشهر گزینه اصلی به شمار می رود . با توجه به اهمیت دهکده لجستیک در شورای امور زیربنایی استان حمایت ویژه ای از این طرح شده و تحقق آن بدون تردید زمینه ساز ...

|

اقتصاد ایران ظرفیت‌‌های بسیاری در بخش‌های مختلف دارد و فعالان اقتصادی از جمله بخش خصوصی و مردم ، عوامل اصلی تحقق این ظرفیت‌ها هستند و اقتصاد کشور اگر قصد دارد در مسیر رشد گام بردارد باید در حوزه واگذاری امور به بخش خصوصی بازنگری ویژه داشته باشد .

|

با تقویت توان تجهیزاتی که در برنامه ها و اهداف سال جاری نیز قرار دارد و با ایجاد جاذبه برای تجار و صاحبان کالا توانستیم در نیمه دوم سال گذشته کالاهای ترانزیتی و وارداتی را توسط ریل به بندر امیرآباد و یا از این بندر به سرزمین اصلی حمل کنیم که با این روند علاوه بر افزایش سهم ریلی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به انجام بیش از سه میلیون و ۸۱۴ هزار متر مکعب حجم لایروبی طی ...

|

نظرات کاربران