در حال بارگذاری ...

انجام ۱۷۰ عملیات برف روبی و ریزش برداری در جاده های خوزستان از آغاز طرح زمستانی

در طرح زمستانی امسال ۳۲ اکیپ با ظرفیت ۳۰۰ نفر نیروی انسانی و حدود ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین ، نیمه سنگین و سبک تا ۲۰ فروردین در محورها مستقر بوده و آماده ارائه خدمات هستند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : حدود ۱۷۰ عملیات برف روبی و ریزش برداری از آغاز طرح زمستانی تاکنون در جاده های استان انجام شده است .

غلامعباس بهرامی نیا با بیان اینکه طرح مانور زمستانی از یکم دی ماه در جاده های استان آغاز شده اظهار کرد : با گذشت ۲۲ روز از آغاز طرح زمستانه در استان خوزستان تاکنون حدود ۱۷۰ عملیات برف روبی و ریزش برداری در جاده های استان انجام شده است . عمده این عملیات‌ها در شمال خوزستان و نواحی کوهستانی و برفگیر استان در شهرستان های اندیکا ، دهدز ، لالی ، باغملک ، ایذه و دزفول انجام شده که در حال حاضر تمام محورها تردد برقرار است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد : در طرح زمستانی امسال ۳۲ اکیپ با ظرفیت ۳۰۰ نفر نیروی انسانی و حدود ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین ، نیمه سنگین و سبک تا ۲۰ فروردین در محورها مستقر بوده و آماده ارائه خدمات هستند . علاوه بر این اکیپ های راهداری ، نیروهای راهداری به صورت ۲۴ ساعته در ستاد و هم در شهرستان ها آماده پاسخگویی و انجام عملیات برای ایمن سازی محورها هستند .

وی با تاکید بر رانندگان نسبت به ایمن سازی خودروی خود گفت : به رانندگانی که قصد عبور از جاده‌های کوهستانی این استان را دارند توصیه می‌شود ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و توشه راه ، قبل از حرکت نسبت به ایمن بودن خودرو خود اطمینان حاصل کرده و در طول مسیر نیز به توصیه راهداران مستقر در سطح راه‌ها عمل کنند .




مطالب مرتبط

هر سال به صورت مستمر میزان وقوع حوادث در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی شهرستان پایش شده و نقاطی که میزان تصادفات آن بیشتر باشد به عنوان نقاط پرحادثه ثبت و در برنامه اصلاح قرار می‌گیرد .

|

ظرفیت‌های بسیار خوبی در موضوع مشارکت بخش‌های خصوصی و مردمی خصوصاً مشارکت خیرین در حوزه ساخت راه‌ها در استان وجود دارد که خوشبختانه به درستی از این ظرفیت در راستای وظایف سازمانی استفاده شده است .

|

گشت های راهداری برای جلوگیری از تعدی به حریم راه ها بطور مستمر در سطح راه ها فعالند و سامانه ۱۴۱ نیز در اختیار کاربران جاده ای قرار دارد تا در صورت مشاهده هرگونه خلف حریم راه ها و مشکلات جاده ای ؛ اطلاع رسانی شود و رسیدگی های استانی و کشوری موضوعات مربوطه صورت گیرد .

|

استان گلستان ، اولین استان کشور است که توانسته با پایش استراتژی های دو بخش حمل و نقل و راهداری ، سند جامع و توسعه حمل و نقل را تنظیم و تدوین کند . برای ارتقا جایگاه برنامه ریزی استان در بخش حمل و نقل حدود ۴۰ جلسه تخصصی با همراهی بخش های خصوصی و سازمان های مرتبط در این زمینه برگزار ...

|

ترانزیت کالاهای غیرنفتی در سال گذشته بالغ بر ۹ میلیون و ۴۰۰ هزارتن بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۳۸ درصد رشد داشته است .

|

نظرات کاربران