در حال بارگذاری ...

فعالیت شبانه روزی اکیپ های راهداری در سطح جاده های استان هرمزگان

هموطنان عزیز قبل از آغاز سفر آخرین وضعیت راه ها را از طریق رسانه های رسمی و سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها و روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان پیگیری کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت : گشت های راهداری این اداره کل در طول راه های مواصلاتی حوزه استحفاظی نسبت به تردد ایمن در جاده ها و همکاری با کاربران جاده ای تلاش بی وقفه و شبانه روزی دارند .

یوسف عابدینی گفت : در پی صدور اطلاعیه ورود سامانه بارشی به استان و اهمیت موضوع ، هماهنگی و آماده باش کلیه پرسنل راهداری این اداره کل در سطح استان به منظور پیشگیری از وقوع حوادث و حفظ شرایط تردد ایمن در سطح جاده ها و استقرار در محلهای آسیب پذیر استان صورت پذیرفت .

عابدینی افزود : با توجه به بارندگیهای شدید در منطقه و طغیان رودخانه های فصلی و بالا آمدن سطح آب بر روی جاده در کیلومتر ۶۰ محور بندرلنگه پارسیان محدوده روستای حسینه تا نخل یوسف جهت جلوگیری احتمالی از هرگونه خسارت جانی ، اقدام به انسداد مسیر گردید که در تاریخ ۲۱/۱۰/۹۸ با تلاش شبانه روزی راهداران و با هماهنگی پلیس راه منطقه و سایر عوامل و فروکش کردن آب ؛ مسیر مذکور بازگشایی و نسبت به رفع آب بردگی های مسیر اقدام گردید و ترافیک در آن محور در جریان است . قابل به ذکر است در مقطع یاد شده در محور مذکور هیچگونه پلی تخریب نشده است .

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای هرمزگان اضافه نمود : هموطنان عزیز قبل از آغاز سفر آخرین وضعیت راه ها را از طریق رسانه های رسمی و سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها و روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان پیگیری کنند .

 




مطالب مرتبط

استان گلستان ، اولین استان کشور است که توانسته با پایش استراتژی های دو بخش حمل و نقل و راهداری ، سند جامع و توسعه حمل و نقل را تنظیم و تدوین کند . برای ارتقا جایگاه برنامه ریزی استان در بخش حمل و نقل حدود ۴۰ جلسه تخصصی با همراهی بخش های خصوصی و سازمان های مرتبط در این زمینه برگزار ...

|

ترانزیت کالاهای غیرنفتی در سال گذشته بالغ بر ۹ میلیون و ۴۰۰ هزارتن بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۳۸ درصد رشد داشته است .

|

در این عملیات ها ، بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر از مسیرهای آسیب‌دیده در استان ، لایروبی و بازگشایی و همچنین ، راهداران نسبت به تعمیر و بازسازی موقت پل‌ها و ابنیه فنی آسیب‌دیده اقدام کردند .

|

بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

|

عمده کالای حمل شده شامل سنگ آهن ، گندله ، آهن اسفنجی ، کنستانتره سنگ آهن ، سیمان و مواد نفتی بوده که بوسیله ۲۳۰۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اعم از کامیون ، کامیونت و تریلر ، تحت پوشش ۲۳۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا حمل شده است .

|

نظرات کاربران