در حال بارگذاری ...

درخواست شهروندان چناران شهر مبنی بر تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی

چناران شهر ، شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان بجنورد است که در سال ۹۲ ، از روستا به شهر ارتقا یافت . این شهر در ۱۸ کیلومتری شهر بجنورد قرار دارد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مشکلات حمل و نقل شهروندان شهر چناران شهر ، از توابع شهرستان بجنورد ، در نشست مشترک شهردار و رییس شورای شهر چناران شهر با معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بررسی شد .

معاون حمل و نقل این اداره کل در این نشست ، درباره درخواست شهروندان چناران شهر مبنی بر تقویت ناوگان عمومی ، گفت : اکنون برنامه ای برای پرداخت تسهیلات وجود ندارد و در صورتی که متقاضیان ، امکان تامین هزینه های مربوط به خرید وسیله نقلیه عمومی را به صورت نقد دارد ، اداره کل برای تسهیل در انجام کارها ، اقدام خواهد کرد .

سعید سبحانی افزود : متقاضیان رانندگی ناوگان بخش حمل و نقل عمومی باید شرایط لحاظ شده را داشته باشد تا بتواند فعالیت داشته باشد .

شهردار چناران شهر هم در این نشست گفت : تنها ناوگان عمومی حمل و نقل این شهر ، یک دستگاه مینی بوس است .

سهرابی اظهار داشت : شهروندان برای رفت و آمد به شهر بجنورد ، با مشکل کمبود ناوگان روبه رو هستند و تلاش داریم تا با همکاری و حمایت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ، این ناوگان تقویت شود .

چناران شهر ، شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان بجنورد است که در سال ۹۲ ، از روستا به شهر ارتقا یافت . این شهر در ۱۸ کیلومتری شهر بجنورد قرار دارد .

 




مطالب مرتبط

به منظور بازدارندگی ، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای ، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است .

|

برای افزایش سطح آگاهی ایمنی و توجه به سفر ایمن این اداره تعداد پنج هزار بسته کارت بازی با مضمون ایمنی برای کودکان و نوجوانان سنین دبستان تا دبیرستان طراحی و چاپ کرده که بین خودروهای مسافران جاده ای در روزهای نوروز توزیع خواهد شد .

|

به‌منظور بازدارندگی ، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقا ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوت‌ی های جاده‌ای ، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل‌نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به‌صورت مستمر در حال اجرا است .

|

این عملیات رصد و کنترل سه روزه به صورت نمادین به اجرا درآمده و مقرر است درتمامی ایام سال و در قالب اکیپ های ثابت و سیار ، نسبت به اجرای طرح کنترل دروازه ای ناوگان عمومی (اعم از کلا و مسافر) اقدام شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و هیئت همراه در دیدار با فرماندار شهرستان خوی بر توسعه ناوگان عمومی مسافر ...

|

نظرات کاربران