در حال بارگذاری ...

رسیدگی به تخلف ۲۰۸ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر در استان اردبیل

در صورت تکرار تخلف بیش از سه بار ظرف مدت دو سال نیز کمیسیون مجاز است برگ فعالیت متخلف را به طور دائم لغو کند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت : در قالب کمیسیون های ماده ۱۱ و۱۲ به تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر رسیدگی و ۱۳۸ رای صادر شده است .

علی رحمتی که در جلسه کمیسیون های ماده ۱۱ و۱۲ راهداری سخن می گفت افزود : از ابتدای امسال به ۲۰۸ تخلف مطرح شده در حوزه های ایمنی و ترافیک ، مسافر و کالا رسیدگی و ۱۳۸ رای نیز صادر شده است .

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با بیان اینکه از این میزان رای ۱۰۸ مورد مربوط به کمیسیون ماده ۱۱ و ۳۰ رای نیز متعلق به کمیسیون ماده ۱۲ است ، عدم پرداخت کرایه رانندگان ، عدم اخذ بارنامه ، عدم رعایت ضوابط ایمنی ، شکایات حوزه حمل و نقل مسافر و اضافه تناژ را از عمده تخلفات رسیدگی شده در این کمیسیون‌ها دانست .

وی با قدردانی از فعالیت های شبانه روزی تلاشگران عرصه حمل و نقل استان افزود : در صورت تکرار تخلف بیش از سه بار ظرف مدت دو سال نیز کمیسیون مذکور مجاز است برگ فعالیت متخلف را به طور دائم لغو کند .

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد : بر اساس ماده ۱۲ آیین نامه حمل بار و مسافر مصوب ۱۳۷۸ ، رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل ونقل جاده‌ای در خصوص عدم رعایت مفاد و شرایط آیین نامه در کمیسیون ماده ۱۲ و هم چنین به استناد تبصره ماده ۶ اصلاحی قانون الزام شرکت‌ها و موسسات ترابری جاده ای به استفاده از صورت وضعیت مسافری و بارنامه مصوب ۱۳۸۱ به تخلفات ارجاع شده در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی و باتوجه به نوع دفعات و تکرار تخلفات نسبت به لغو موقت اعتبار برگه فعالیت از یک ماه تا یکسال اقدامات لازم انجام می شود .

رحمتی برخورد قانونی و قاطع با متخلفان را یادآور شد و از مردم ، رانندگان و صاحبان کالا و بار خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی سریع به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل اطلاع دهند .

 




مطالب مرتبط

در اجرای پروژه‌های راهسازی رعایت استاندارد مورد تاکید است . باید اجرای پروژه‌ها را به پیمانکاران با تجربه و قوی بسپاریم تا متحمل هزینه‌های سنگینی برای بهسازی مجدد نشویم .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : محل توقف ناوگان حمل و نقل سوخت و مواد خطرناک در طول مسیر و ...

|

بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

|

عمده کالای حمل شده شامل سنگ آهن ، گندله ، آهن اسفنجی ، کنستانتره سنگ آهن ، سیمان و مواد نفتی بوده که بوسیله ۲۳۰۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اعم از کامیون ، کامیونت و تریلر ، تحت پوشش ۲۳۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا حمل شده است .

|

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

نظرات کاربران