در حال بارگذاری ...
  • انتصاب سرپرست دفتر نظارت بر طرح های توسعه اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد مهدی کربلایی، مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) طی حکمی حسین تاجیک را به عنوان سرپرست دفتر نظارت بر طرح های توسعه اقتصادی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد .

    در حاشیه یکصد و هفتادمین جلسه هیئت مدیره شرکت، حسین تاجیک به عنوان سرپرست دفتر نظارت بر طرح های توسعه اقتصادی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب شد .

    در حکم تاجیک آمده است :

    با عنایت به پیشنهاد معاون محترم امور اقتصادی و سرمایه گذاری و نظر به تعهد ، تخصص و تجربه جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به عنوان " سرپرست دفتر نظارت بر طرح های توسعه اقتصادی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)" منصوب می شوید .

    با توجه به حضور موثر و مشارکت جنابعالی از زمان شروع فاز مطالعاتی طرح جامع فرودگاه و شهر فرودگاهی تا مرحله تصویب ، مسئولیت پیگیری و نظارت بر نحوه اجرای صحیح آن و انطباق طرح ها و پروژه ها با طرح جامع و ارائه پیشنهادات مربوط به اصلاح و بروز رسانی متناسب با توسعه شهر فرودگاهی به جنابعالی محول می گردد .

    انتظار می رود با استعانت از خداوند متعال و با به کارگیری همه امکانات و ظرفیت های موجود ، حسب اختیارات و امور محوله مساعی خویش را در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت شهر فرودگاهی مصروف دارید .




    مطالب مرتبط

    معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و گفت : تا این ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه هماهنگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای استقبال از پروازهای نوروزی ۱۴۰۳ با حضور مجید داودی ، معاون توسعه زیرساخت شهر ...

    |

    عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

    |

    تا این لحظه پیشنهادات سرمایه‌گذاری ۲۹۰ میلیون دلاری در این پهنه لجستیکی داریم و از طرفی مجموع درخواست‌های سرمایه‌گذاری در کل منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) به رقمی بالغ بر ۲۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است که بخشی از آن در پهنه‌های لجستیکی همچون پوشاک ، ...

    |

    نظرات کاربران