در حال بارگذاری ...
  • انجام پروازهای اروپایی شرکت ایران ایر بر اساس برنامه پروازی

    پروازهای دو مقصد استکهلم و گوتنبرگ به محض دریافت مجوز پرواز ، مجدداً انجام خواهند شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پروازهای اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» بر اساس برنامه انجام می‌شود .

    شرکت هما با انتشار اطلاعیه ای عنوان کرد ، پروازهای اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» بر اساس برنامه انجام می‌شود .

    در این اطلاعیه آمده است : در پی شایعات انتشار یافته در شبکه‌های اجتماعی در خصوص لغو پروازهای اروپایی «هما» به اطلاع می‌رساند ، تمامی پروازهای اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مقاصد فرانکفورت ، هامبورگ ، لندن ، آمستردام ، پاریس ، میلان ، وین و کلن بر اساس برنامه پروازی انجام می‌شود و هیچ‌کدام از پروازهای مقاصد ذکر شده کنسل نشده است .

    به گزارش اداره کل روابط عمومی «هما» پروازهای دو مقصد استکهلم و گوتنبرگ به محض دریافت مجوز پرواز ، مجدداً انجام خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت : نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می شود ...

    |

    افزایش سهم صنعت هوایی هرمزگان در حمل نقل و ترانزیت کالا مستلزم یک عزم جدی در استان است .

    |

    اعزام زائران از ۲۱ ایستگاه پروازی طبق برنامه ریزی انجام می‌شود و امسال نیز ما از فرودگاه‌های همدان ، زنجان ، چابهار ، قشم نیز پروازهایی به مقصد عربستان خواهیم داشت .

    |

    در حج تمتع ۱۴۰۳ ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد از ناوگان ایرباس خود بهره گیرد . لذا طبق برنامه‌ریزی ، بازرسی‌های ناوگان ایرباس A300-600 ,A310, A300B4 در این عملیات از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد .

    |

    برنامه تامین هواپیما طبق روال گذشته در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت .

    |

    نظرات کاربران