در حال بارگذاری ...
  • پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی به مناسبت سقوط پرواز تهران - کی‌یف

    سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ مسافری شرکت هواپیمایی اوکراین که منجر به جان باختن عده‏ ای از هموطنان عزیز ما شد ، موجب ، تأثر و تأسف فراوان شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی ضمن تسلیت جان باختن مسافران پرواز تهران - کی‌یف در سانحه سقوط هواپیما ، بر بررسی دقیق علت سانحه تاکید کرد .

    محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی در پیامی ، جان‌باختن مسافران پرواز هواپیمای اوکراین اینترنشنال را تسلیت گفت و بر رسیدگی سریع به این سانحه و یافتن علت آن تاکید کرد .

    دری این پیام آمده است :

    "سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ مسافری شرکت هواپیمایی اوکراین که منجر به جان باختن عده‏ ای از هموطنان عزیز ما شد ، موجب ، تأثر و تأسف فراوان شد .

    از صمیم قلب با خانواده های گرامی درگذشتگان همدردی می نمایم و ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری ، بازماندگان معزز و ملت شریف ایران ، از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان این حادثه دلخراش رحمت و مغفرت الهی مسألت دارم .

    کمیسیون بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری موظف است بر اساس آئین نامه، این سانحه را با دقت بررسی و گزارش نهایی را به منظور پیشگیری از بروز رویدادهای مشابه در آینده صادر کند . اعضای کمیسیون بررسی سوانح به محض اطلاع ، در محل حادثه حاضر شده اند و بررسی ها در حال انجام است .

    ضمن بررسی کارشناسی و پیگیری دقیق موضوع در اسرع وقت ، علل بروز این حادثه تاسف‌بار به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید."




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی برای عملیات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

    |

    مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی ، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد .

    |

    لازم است اطلاع رسانی کامل در خصوص آن دسته از هواپیماهای موجود در ناوگان خود که قادر به پذیرش مسافر توانخواه هستند و نیز حداکثر تعداد قابل پذیرش مسافرین توانخواه در هر پرواز را به اطلاع مسافر یا متقاضی خرید بلیت برسانند .

    |

             

    |

    مطابق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری ، به دلیل حساسیت بالای سرویس مراقبت پرواز و تاثیر مستقیم آن بر ایمنی پروازهای فرودگاه ، بازرسی ایمنی از واحدهای ارائه دهنده آن به صورت سالانه انجام می گردد تا از تطابق کیفی و کمی آن با قوانین و استانداردهای بالادستی اطمینان حاصل شود .

    |

    نظرات کاربران