در حال بارگذاری ...

اغلب مسافران پرواز سقوط کرده تهران - کیف ، ایرانی بودند

گروه‌ها‌ی تجسس و نجات سازمان هواپیمایی به محل سانحه اعزام شده‌اند و گروه بررسی سانحه مطابق استانداردهای جهانی تشکیل شده و فرایند جمع آوری اطلاعات و بررسی سانحه آغاز شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به جان باختن همه ۱۷۶ سرنشین سانحه سقوط بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی ، گفت : اغلب مسافران پرواز تهران - کیف که صبح امروز سقوط کرد ، ایرانی بودند .

‌رضا جعفرزاده اظهار داشت : طبق آخرین بررسی‌ها ، اغلب مسافران پرواز تهران - کیف ‌که امروز سقوط کرد ، ایرانی بوده‌اند .

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه این هواپیما با احتساب کرو ۱۷۶ سرنشین داشت ، افزود : بقیه مسافران این پرواز از اتباع دیگر کشورها بوده‌اند . گروه‌ها‌ی تجسس و نجات سازمان هواپیمایی به محل سانحه اعزام شده‌اند و گروه بررسی سانحه مطابق استانداردهای جهانی تشکیل شده و فرایند جمع آوری اطلاعات و بررسی سانحه آغاز شده است .

بنابراین گزارش صبح امروز یک فروند هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با علامت ثبت VR-PSR که با شماره پرواز ۷۵۲ در ساعت ۶:۱۲ ‌از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کیف پرواز کرده بود ، پس از قطع ارتباطات با بخش کنترل ترافیک در ساعت ۶:۱۸ در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد .

هواپیما دارای ۱۶۷ مسافر و ۹ نفر خدمه پروازی بوده و برسی های اولیه حاکی از جان باختن همه سرنشینان هواپیما است .




مطالب مرتبط

بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

|

مجموعا ۳۹۴۴ مجوز اعم از برنامه‌ای و فوق‌العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای داخلی صادر شده‌ است . از مجموع ۳۹۴۴ مجوز صادر شده ۳۱ درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده‌ است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس سازمان هواپیمایی کشوری از رشد ۷ درصدی سفرهای هوایی نوروز ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد . 

|

۱۵۵ فروند هواپیما برای علمیات پروازهای نوروزی فعال بودند که ظرفیت عرضه به ۴۵ هزار صندلی در روز رسید .

|

شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آمادگی دارد هرگونه درخواست افزایش پرواز را از سوی شرکت های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمای کشوری بررسی و موافقت نماید .

|

نظرات کاربران