در حال بارگذاری ...

سقوط هواپیمای مسافری بوئینگ ۷۳۷ اوکراین پس از برخاستن از فرودگاه امام خمینی (ره)

کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری به محل سانحه اعزام شدند و این سازمان علل سانحه را بر اساس قوانین و مقررات بین المللی بررسی خواهد کرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری از سقوط یک هواپیمای مسافری در حوالی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خبر داد .

حسن رضایی فر از سقوط یک فروند بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ با شماره ثبت UR-PSR متعلق به خطوط هوایی اوکراین اینترنشنال در حوالی شهریار خبر داد و گفت : این هواپیما دقایقی بعد از برخاست از فرودگاه امام خمینی (ره) دچار مشکل شده و در ساعت ۶:۲۰  سقوط کرد .

وی ادامه داد : کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری به محل سانحه اعزام شدند و این سازمان علل سانحه را بر اساس قوانین و مقررات بین المللی بررسی خواهد کرد .

گفتنی است تاکنون گزارشی از میزان تلفات این سانحه اعلام نشده و عملیات نجات کماکان ادامه دارد . این هواپیما عازم کیف اوکراین بوده و بر اساس برخی گزارش ها ، ۱۸۰ نفر مسافر و خدمه داشته است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی برای عملیات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به اقداماتی که در جهت توسعه پروازها انجام شده است ، گفت ...

|

مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی ، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد .

|

لازم است اطلاع رسانی کامل در خصوص آن دسته از هواپیماهای موجود در ناوگان خود که قادر به پذیرش مسافر توانخواه هستند و نیز حداکثر تعداد قابل پذیرش مسافرین توانخواه در هر پرواز را به اطلاع مسافر یا متقاضی خرید بلیت برسانند .

|

         

|

نظرات کاربران