در حال بارگذاری ...
  • بهسازی و آسفالت راه روستایی دشتیان شهرستان قائم شهر

    بهسازی و آسفالت محور روستایی دشتیان قائمشهر به طول ۱۱۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به اجرا در آمد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر ، جویبار و سیمرغ از بهسازی و آسفالت راه روستایی دشتیان شهرستان قائم شهر خبر داد .

    مرعشی عنوان نمود : هدف از بهسازی و آسفالت این راه روستایی را کاهش میزان تصادفات ، کاهش طول مسیر و در نتیجه صرفه جویی در مصرف سوخت و زمان اعلام نمود .

    وی اظهار داشت : بهسازی و آسفالت محور روستایی دشتیان قائمشهر به طول ۱۱۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به اجرا در آمد .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر ، جویبار و سیمرغ ادامه داد : مسیر به طول ۱۱۰۰متر است که نیاز به اجرای لایه های تونان تعریضی ، زیراساس ، اساس و آسفالت دارد که تاکنون خاکبرداری و اجرای کامل لایه تونان و بخشی از لایه زیراساس به اتمام رسیده و پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد است .




    مطالب مرتبط

    فردوس دارای بیش از ۷۴۵ کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها ، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آنها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه ...

    |

    تمامی محورها تحت نگهداری هستند و بایستی شبکه گسترده راه‌های استان که بسیار ذی قیمتی است را حفظ کرده چون در بحث اقتصاد استان بسیار حائز اهمیت است . یکی از بهترین پروژه‌هایی که برای شبکه راه‌ها در سطح استان تعریف شده کریدور است که از سیرجان به بندرعباس به‌سمت سیرجان - شهربابک ...

    |

    با وجود افزایش ترددهای جاده‌ای استان در نوروز ، ترمز تصادفات و تلفات سوانح جاده‌ای کشیده شد . ۸۰ درصد محورهای استان به سامانه‌های هوشمند مجهزند . ۶۰ ترددشمار ، ۱۹ دوربین نظارت تصویری ، ۵۳ سامانه ثبت تخلفات رانندگی ، چهار سامانه توزین حین حرکت و هفت تابلو پیام متغیر فعال است .

    |

    مجموع اعتبارات ملی و استانی برای ساخت این جاده برابر با ۲۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون حدود ۱۵ درصد تخصیص منابع مالی را همراه داشته است .

    |

    مشکلات به وجود آمده به واسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شده است .

    |

    نظرات کاربران