در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگراه آستارا - آستارا و تقاطع غیرهمسطح شلمان در استان گیلان

    به منظور احداث این تقاطع بیش از ۵ هزار متر مکعب خاکریزی و بیش از ۹ هزار متر مکعب بتن‌ریزی صورت می‌گیرد و هزار تن آرماتوربندی ، ۸ هزار متر مکعب اساس و زیراساس ، ۸ هزار تن آسفالت و ۸۰ عدد شمع در این پروژه به کار خواهد رفت .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : عملیات اجرایی بزرگراه آستارا - آستارا و تقاطع غیرهمسطح شلمان در استان گیلان با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد .

    روز پنجشنبه ضمن بازدید وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه از پروژه‌های زیرساختی استان گیلان عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شلمان نیز آغاز شد .

    در حاشیه این بازدید خیراله خادمی اظهار داشت : تقاطع غیرهمسطح شلمان برای توزیع مناسب ترافیک محور سراسری کناره شمال انتهای کنارگذر لنگرود پیش‌بینی‌شده است که از یک رمپ جهشی به‌ صورت روگذر از بلوار موجود لنگرود - شلمان عبور می‌کند . در این راستا دو رمپ دسترسی بلوار مذکور با کنارگذر نیز احداث‌شده است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : این تقاطع بر روی کمربندی لنگرود به طول ۲۸۵ متر و با ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار  احداث می‌شود .

    خادمی احداث کنارگذر شلمان را موجب حذف گره ترافیکی شهر لنگرود اعلام کرد و افزود : به منظور احداث این تقاطع بیش از ۵ هزار متر مکعب خاکریزی و بیش از ۹ هزار متر مکعب بتن‌ریزی صورت می‌گیرد و هزار تن آرماتوربندی ، ۸ هزار متر مکعب اساس و زیراساس ، ۸ هزار تن آسفالت و ۸۰ عدد شمع در این پروژه به کار خواهد رفت .

    وی در ادامه این سفر از فراهم شدن مقدمات آغاز عملیات اجرایی بزرگراه آستارا - آستارا با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت :‌ این بزرگراه به طول ۱۳۰۰ متر و شامل دو دستگاه پل است .

    خادمی یادآور شد : هم اکنون کشور آذربایجان اتوبانی از باکو به آستارا ساخته که قرار است به شبکه راه‌های ایران متصل شود که این بزرگراه نیز  با همین هدف احداث خواهد شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : با توجه به اهمیت ترانزیت کالا و مسافر بین ایران و کشور آذربایجان در حال حاضر یک پایانه مرزی جدید در بیرون از شهر احداث شده است که این بزرگراه در امتداد مسیر ریلی اتصال به پایانه احداث می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت : هم‌اینک ۱۰ پروژه راهسازی مهم به طول حدود ۱۸۰ کیلومتر در ...

    |

    آزادراه مشهد - چناران به طول ۵۰ کیلومتر با هدف ساماندهی ترافیک حدفاصل مشهد تا چناران و در ادامه تا قوچان طراحی شده است و بهره برداری از آن موجب عبور و مرور ایمن و سریع تر بیش از ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه عبوری در روز از این مسیر می شود .

    |

    خوشبختانه در حال حاضر مانعی در طراحی ، نظارت و اجرای پروژه های راهسازی وجود ندارد و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز ، قابلیت اجرای سالانه حداقل حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه وجود دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پروژه احداث محوطه سایت جدید مرزی آستارا در حال احداث می‌باشد که پیش‌بینی می‌شود در تابستان سال‌ جاری به بهره برداری ...

    |

    با توجه به عبور مسیر ریلی درود - خرم آباد از مناطق کوهستانی شدید عمده فعالیت اجرایی در بخش زیرزمینی انجام شد به نحوی که علاوه بر ثبت رکوردهای قابل توجهی در حفاری به روش دستی ، پیشرفت فیزیکی زیرسازی پروژه در مدت یک سال و نیم از ۳۹ درصد به ۵۱ درصد رسید .

    |

    نظرات کاربران