در حال بارگذاری ...
  • تحقق اهداف تبصره ۱۸ در شرکت رجا

    خوشبختانه تا امروز همه موافقت‌ها برای بازسازی ۱۲۴ دستگاه واگن مسافری رجا در قالب قراردادهای جداگانه با شرکت‌های نوین صنعت رجا ، واگن پارس و احیاء صنعت گرفته شده و قرارداد دو مورد اول ابلاغ که به همین منظور مجموعاً ۵۲ میلیارد تومان به حساب مربوطه در بانک واریز شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، علیرغم مشکلات متعدد در تأمین قطعات و ترخیص اقلام خریداری شده از گمرک ، خدمات‌دهی مطلوب به هموطنان در اولویت برنامه‌های شرکت رجا قرار دارد .

    مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در دومین جلسه ستاد نوروزی سال ۱۳۹۹ این شرکت که با حضور مدیران و نمایندگان رجا در نواحی برگزار شده بود با بیان این مطلب افزود : باید اقدامات جدی برای آماده‌سازی و تجهیز قطارها اعم از فنی یا زیباسازی درونی و بیرونی همچنین آمادگی مطلوب مأموران مؤظف انجام شود ، تا مردم رنگ و بوی نوروز را احساس کنند .

    محمد رجبی به اهمیت برنامه‌ریزی برای شستشوی قطارها حتی در نواحی تأکید کرد و گفت : طرح بازدید‌های ویژه که پیش از این به نام "طرح غدیر" معروف بود باید از همین امروز آغاز شده و همه مدیران فارغ از هر گونه تخصص با در اختیار داشتن چک لیست‌های لازم به مسیرهای مختلف سفر و همه موارد را بررسی و گزارش آن را برای پیگیری جهت رفع نواقص تا پیش از آغاز سفرهای نوروزی به دبیرخانه ستاد ارائه کنند .

    وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های متعدد ، رجا از ماده ۱۴۱ خارج شده اظهار داشت : در حال حاضر دارایی رجا از ۱۳۵ میلیارد تومان به ۲۷۰۰ میلیارد تومان رسید که حمایت‌های سازمان تأمین اجتماعی در این افزایش قابل تقدیر است .

    رجبی با اشاره به اقدامات رجا برای تحقق تبصره ۱۸ گفت : خوشبختانه تا امروز همه موافقت‌ها برای بازسازی ۱۲۴ دستگاه واگن مسافری رجا در قالب قراردادهای جداگانه با شرکت‌های نوین صنعت رجا ، واگن پارس و احیاء صنعت گرفته شده و قرارداد دو مورد اول ابلاغ که به همین منظور مجموعاً ۵۲ میلیارد تومان به حساب مربوطه در بانک واریز شده است .

    مدیرعامل رجا به ابراز خرسندی وزیر راه و شهرسازی در روند بازسازی‌ها طی بازدید چند روز گذشته و حمایت ایشان در جلسه هیأت دولت از حرکت پر شتاب رجا در این فرآیند اشاره و خاطرنشان کرد : بزودی ۵ دستگاه واگن بازسازی شده از محل تبصره ۱۸ از شرکت نوین صنعت رجا تحویل گرفته می‌شود . با پیگیری‌های ویژه صورت گرفته از سوی مدیرعامل واگن‌پارس و تلاش‌های همکاران در آن مجموعه ، تا پایان سال جاری بخشی از واگن‌های بازسازی شده از محل تبصره ۱۸ و ۴ دستگاه واگن نو همچنین چند واگن ترن‌ست از نوع C توسط شرکت واگن پارس تحویل رجا خواهد شد .

    رجبی همچنین در خصوص همکاری با سایر شرکت‌های داخلی برای بازسازی و نوسازی واگن‌ها بر اساس تبصره ۱۸ گفت : بزودی قرارداد همکاری با شرکت ایریکو نیز برای بازسای واگن‌های مسافری رجا منعقد و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که امیدواریم ۲۰ واگن نو هم از همین محل مجدد از واگن پارس تحویل بگیریم که در حال حاضر در صف قرار داریم . با مشقت‌های فراوانی که کشیدیم بعد از ۲۷ ماه مذاکره به زودی ۵ دستگاه گیربکس ترن‌ست تعمیر اساسی شده توسط شرکت خارجی ، وارد کشور می‌شود .




    مطالب مرتبط

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    عرضه بلیت این قطار برای بازه زمانی ۴ بهمن لغایت ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه ۳ بهمن از طریق وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir ، کلیه وب سرویس‌ها و نمایندگی‌های مجاز فروش به متقاضیان آغاز شده است .

    |

    امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر عامل راه‌آهن با اشاره به لزوم جبران عقب‌ماندگی ۱۰ ساله در حوزه واگن مسافری و لکوموتیو ادامه داد : توسعه ناوگان را در ...

    |

    نظرات کاربران