در حال بارگذاری ...
  • پیام وزیر راه و شهرسازی به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

    خون شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی که نماد اقتدار انقلاب اسلامی ایران است نقطه عطفی خواهد شد در انسجام و وحدت ملی و جبهه مقاومت که اضمحلال استکبار را در پی خواهد داشت .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ وزیر راه و شهرسازی در پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و تصریح کرد : خون شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی که نماد اقتدار انقلاب اسلامی ایران است نقطه عطفی خواهد شد در انسجام و وحدت ملی و جبهه مقاومت که اضمحلال استکبار را در پی خواهد داشت .

    محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی شهادت سردار سرافزار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت .

    متن پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی به شرح زیر است :

     «بسم رب الشهدا و الصدیقین»

    «ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله .......»

    «چه خلعتی بالاتر از محافظ سرزمین مادری بودن و چه پاداشی بالاتر از فدای میهن شدن»

    شهادت سردار رشید اسلام سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی به دست ایادی استکبار آمریکای جنایتکار و سردمدار تروریست جهانی را به فرماندهی کل قوا ، عموم ایرانیان سرفراز و مستضعفان و مظلومان سراسر دنیا  تسلیت عرض می نمایم . یقین دارم شهادت اسوه مقاومت و ایثار ، جبهه مقاومت را بیش از پیش مصمم تر خواهد کرد و از خون پاک آن بزرگمرد ایران اسلامی بذر پیروزی به بار خواهد نشست و آمریکای جنایتکار بداند که این پایان ماجرا نیست و آغاز ماجراست .

    خون شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی که نماد اقتدار انقلاب اسلامی ایران است نقطه عطفی خواهد شد در انسجام و وحدت ملی و جبهه مقاومت که اضمحلال استکبار را در پی خواهد داشت .




    مطالب مرتبط

    طرح جامع ترانزیتی حدود دو دهه بین دو کشور در حال بحث و بررسی است و مقرر شد این موضوع نیز در دستور کار قرار گیرد و در سفر رئیس‌جمهور به عراق به مراحل نهایی برسد .

    |

    با وجود اینکه این کاهش خوشایند است اما کافی نیست و حتی یک کشته در تصادفات نیز زیاد است .

    |

    در این مدت بیش از ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مسافران نوروزی از شبکه حمل و نقل جاده‌ای ،‌ حدود ۱.۵ میلیون نفر از شبکه ریلی و بیش از ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار نفر از شبکه حمل و نقل هوایی و فرودگاهی در سفر هوایی داخلی و خارجی در ۲۵ هزار پرواز جا به جا شده اند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

    |

    مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

    |

    نظرات کاربران