در حال بارگذاری ...
  • بی نیازی از اجرای پروژه های زیرساختی عمده در فرودگاه اردبیل تا ۳۰ سال آینده

    ترمینال فرودگاه اردبیل ، زیباترین ترمینال فرودگاهی کشور است که با ایجاد فضای ۸۱۰۰ مترمربعی ظرفیت اعزام و پذیرش مسافر آن چهار برابر شده است . امیدواریم با افتتاح پروژه های این فرودگاه و نیز پایان طرح بهسازی باند قدیم ، زیرساخت های خدماتی و فرودگاهی و سطوح پروازی فرودگاه اردبیل تکمیل شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با ابراز خرسندی از افتتاح پروژه های مهم فرودگاه اردبیل توسط رییس جمهور تاکید کرد که با بهره برداری از این طرح ها تا ۳۰ سال دیگر نیازی به انجام اقدام عمده ای در حوزه زیرساخت های ترمینالی و فرودگاهی نداریم .

    سیاوش امیرمکری پس از افتتاح پروژه ها در جمع مدیران و کارکنان اداره کل فرودگاه های اردبیل ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در این اداره کل و ابراز خرسندی از این رویداد در روز مبارک ولادت حضرت زینب (س) از افتتاح پروژه های مهم فرودگاهی توسط رییس جمهور به عنوان برگ زرین دیگری از تلاش ها و خدمات انجام شده توسط متخصصان و مشاوران داخلی ، کارکنان معاونت عملیات فرودگاهی و اداره کل فرودگاه های اردبیل یاد کرد .

    وی افزود : ترمینال فرودگاه اردبیل ، زیباترین ترمینال فرودگاهی کشور است که با ایجاد فضای ۸۱۰۰ مترمربعی ظرفیت اعزام و پذیرش مسافر آن چهار برابر شده است . امیدواریم با افتتاح پروژه های این فرودگاه و نیز پایان طرح بهسازی باند قدیم ، زیرساخت های خدماتی و فرودگاهی و سطوح پروازی فرودگاه اردبیل تکمیل شود . تا ۳۰ سال دیگر نیازی به انجام کاری عمده در حوزه زیرساخت های ترمینالی و فرودگاهی اردبیل نداریم که قابل تحسین است .

    امیرمکری در عین حال بر ضرورت تلاش هرچه بیشتر برای بالنده تر شدن فرودگاه اردبیل تاکید کرد و افزود : خوشحالم که شاهد روابط نزدیک و هم افزایی برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران هستیم . با وجود کمبودهایی مانند محدود بودن فضا و امکانات ، فرودگاه اردبیل دارای زیرساخت های مطلوبی است که امیدواریم ارتقا یابد .

    وی همچنین عنوان کرد : در دیدار با استاندار اردبیل بر ضرورت ترغیب شرکت های هواپیمایی مختلف به برقراری پرواز در این فرودگاه تاکید شده که امیدواریم با پیگیری مقام های استانی و استقبال اهالی اردبیل از سفرهای هوایی شاهد ارتقای صنعت حمل و نقل هوایی در این استان باشیم .

    امیرمکری همچنین اظهار امیدواری کرد که سال آینده با بهره برداری از باند قدیم فرودگاه اردبیل شاهد برقراری پروازهای حج تمتع در این فرودگاه باشیم .

    همچنین در این نشست ، سید فخرالدین هاشمی ، مدیرکل فرودگاه های اردبیل در سخنانی از دریافت سند مالکیت تمام اراضی فرودگاه اردبیل به عنوان اقدامی افتخار آمیز و هدیه ای از سوی این اداره کل به صنعت هوایی کشور یاد کرد و گفت : توفیق های حاصل شده نتیجه همدلی و همکاری کارکنان و مدیریت اداره کل فرودگاه های اردبیل و حمایت های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بوده است .

    وی همچنین اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از پروژه بهسازی باند قدیم فرودگاه اردبیل توسط وزیر راه و شهرسازی باشیم .

    در پایان این برنامه از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل از دست اندرکاران پروژه های فرودگاهی اردبیل قدردانی شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز شنبه هفتم بهمن ماه با صدور اطلاعیه‌های پروازی نسبت به وضعیت پروازها در برخی از ...

    |

    نظرات کاربران