در حال بارگذاری ...
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد برنامه ریزی ، نظارت و هماهنگی قطارهای نوروزی در راه آهن

    نظام نظر سنجی و ارزیابی باید کماکان در ایام نوروز ۹۹ در تمام ایستگاه های مسافری برقرار باشد تا با بررسی دقیق نقطه نظرات مسافران نوروزی ، نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت اقدامات لازم انجام شود تا هر سال با برنامه مناسبی شاهد انجام سفرهای نوروزی بهتری باشیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نخستین جلسه ستاد نوروزی راه آهن ، با حضور قائم مقام ، معاونین ، مدیران کل ستادی و نواحی راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد .

    قائم مقام مدیرعامل راه آهن گفت : کارگروه ستاد سفرهای نوروزی راه آهن برای انجام برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم تشکیل شد تا ارائه خدمات مناسب در ایام تعطیلات نوروزی در دستور کار قرار گیرد .

    «حسین عاشوری» بیان کرد : پایه و اساس همه تلاش‌های ما در شرکت راه آهن ، افزایش میزان رضایتمندی مسافران ناوگان ریلی از ارائه خدمات کیفی است واین مساله مهم تنها با برنامه ریزی دقیق در شرکت راه آهن میسرمی شود .

    قائم مقام مدیرعامل راه آهن با بیان اینکه سفر در ایام نوروز ، تفاوت معناداری با سایر سفرهای ایام دیگر سال دارد ، تصریح کرد : در پایان یک سال تلاش و فعالیت ، همه آحاد جامعه خواهان انجام سفرهای بی دغدغه با خدمات مناسب هستند ، لذا مسافران نوروزی انتظار دارند در این ایام خدمات مطلوبی به آنها ارائه شود . بهار فصل شادی ها و نشاط است و می توان با برنامه ریزی و زیبا سازی محیط ایستگاه ها در برخی از مناطق ریلی با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و اجرای موسیقی های محلی فضای شاد و مفرحی را برای مسافران نوروزی آماده کرد .

    وی با اشاره به ضرورت انجام نظرسنجی در ایام نوروز در قطارهای مسافری گفت : هر سال بر اساس نظرسنجی انجام شده و میزان رضایتمندی مسافران ، تعدادی از مناطق راه آهن کشور مورد تشویق قرار می گیرند که در نوروز امسال ۵ منطقه و در سال ۹۷ نیز سه منطقه به علت ارائه خدمات مسافری مناسب مورد تشویق قرار گرفتند . نظام نظر سنجی و ارزیابی باید کماکان در ایام نوروز ۹۹ در تمام ایستگاه های مسافری برقرار باشد تا با بررسی دقیق نقطه نظرات مسافران نوروزی ، نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت اقدامات لازم انجام شود تا هر سال با برنامه مناسبی شاهد انجام سفرهای نوروزی بهتری باشیم .

    در پایان این جلسه مقرر شد وضعیت تمام واگن های مسافری قابل سیر در خطوط توسط شرکت های حمل ونقل ریلی به راه آهن اعلام شود ، اتمام پروژه های خدمات ایستگاهی قبل از آغاز سفرهای نوروزی ، بازسازی نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی در ایستگاه های راه آهن ، برنامه‌ریزی برای زیباسازی محیط های ایستگاه ها در ایام تعطیلات نوروزی ، مناسب سازی ایستگاه ها برای استفاده معلولان ، کیفیت بخشی قطارهای مسافری در ایام پیک سفرهای نوروزی و برپایی سفره هفت سین توسط شرکت های تبلیغاتی در ایستگاه های راه آهن از دیگر مسایل مطرح این جلسه بود .




    مطالب مرتبط

    شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

    |

    بر اساس حکم قطعی دادگاه تجدید نظر که پس از دو سال از بازداشت و بازجویی اولیه صادر شده است ، مدیر رشوه گیرنده به انفصال دائم از خدمات دولتی ، رد مال ، جزای نقدی و زندان محکوم شده است . همچنین شرکت راه آهن علاوه بر پیگیری و برخورد با خاطیان ، با اجرای برنامه انضباط مالی و استفاده از ...

    |

    ستاد نوروزی راه آهن برای انجام برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم تشکیل شده تا خدمات مناسب در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران ارائه شود . برای سفرهای ریلی باید اجزای مختلف یک سفر خاطره انگیز ، ایمن و راحت فراهم شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، به اطلاع هموطنان گرامی می رساند ، طبق قوانین و مقررات ، کلیه مسافران قطار باید برای سوار شدن دارای بلیط مطابق با نام و نام ...

    |

    نظرات کاربران