در حال بارگذاری ...

بازدید وزیر راه و شهرسازی از کارخانجات تعمیرات اساسی واگن های شرکت راه آهن

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیرعامل راه‌آهن از کارخانجات تعمیرات اساسی واگن های شرکت راه‌آهن بازدید کرد .

دیدار با کارکنان و کارگران کارخانجات تعمیرات اساسی واگن‌ها و گفتگوی صمیمانه با کارگران این مرکز از برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در بازدید از این مرکز بود .

محمد اسلامی و مدیر عامل راه آهن پس از بازدید از قسمت‌های مختلف کارخانجات ، از بهداری راه آهن نیز بازدید و در جریان روند رسیدگی به مسایل درمانی و پزشکی کارگران این مرکز قرار گرفت .

وزیر راه و شهرسازی در بهداری راه آهن در گفتگو با پزشک این مرکز ، بر تشکیل پرونده پزشکی کارگران راه آهن تاکید کرد و گفت : تشکیل پرونده پزشکی کارگران برای حفظ سوابق درمانی آنها بسیار ضروری است .




مطالب مرتبط

شرکت بنا گستر کرانه به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار ، عملیات انتقال سوخت از مبدأ تا مقصد را عهده‌دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه‌آهن قم به انجام رسید .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

|

ارزش این کاربرگ‌ها مجموعا به ۶۵۸ میلیارد تومان می‌رسد .

|

درخواست پیشنهادهای ۸ نیاز اولویت‌دار فناورانه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که دارای سطح فناوری بالا می‌باشد هم‌اکنون آماده شده و با همکاری و حمایت معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به فراخوان گذاشته خواهد شد .

|

خط دوم راه‌آهن قزوین - زنجان یکی از محورهای پرترافیک از نظر بار و مسافر است و نیاز به دو خطه شدن دارد .

|

نظرات کاربران