در حال بارگذاری ...
  • پروژه احداث باند موازی فرودگاه مشهد در فاز مطالعات ابتدایی

    دستور سایت یابی فرودگاه جدید مشهد صادر شده است و بعد از انجام مراحل اولیه ، کار را شروع خواهیم کرد ، که البته مرحله سایت یابی زمان بر است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی گفت : احداث باند موازی فرودگاه مشهد در فاز مطالعات ابتدایی قرار دارد .

    محمود امانی‌بنی تصریح کرد : در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها برگزار شد ، انجام مطالعات اولیه احداث باند موازی فرودگاه مشهد مورد تاکید قرارگرفت و اکنون در مرحله جانمایی هستیم . به محض این که مطالعات اولیه و جانمایی انجام شود کارهای مربوط به مناقصه و انتخاب پیمانکار را شروع می کنیم .

    امانی بنی درباره ساخت فرودگاه جدید شهر مشهد نیز گفت : دستور سایت یابی فرودگاه جدید مشهد صادر شده است و بعد از انجام مراحل اولیه ، کار را شروع خواهیم کرد ، که البته مرحله سایت یابی زمان بر است .

    مدیرکل فرودگاه مشهد ادامه داد : توسعه ترمینال داخلی در اولویت کار فرودگاه قرار دارد و در نظر داریم در اولین فرصت نسبت به توسعه ترمینال فرودگاه مشهد اقدام کنیم .

     




    مطالب مرتبط

    در فرودگاه مشهد طرح‌های مهمی اجرا شد که طرح توسعه فرودگاه از آن جمله است . با بهره‌برداری از طرح توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد ۲۰ هزار مترمربع به فضای این ترمینال افزوده شد و گستره آن به ۵۷ هزار مترمربع رسید . این طرح با رویکرد افزایش کیفیت خدمات‌دهی به زائران و مسافران با ...

    |

    در نوروز ۱۴۰۳ ، کاملاً متفاوت و با حال و هوای شاد به استقبال مسافران و زائران رضوی رفتیم که سبب جلب رضایت یکایک مسافران داخلی و خارجی شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، اولین نشست ممیزی و سنجش سطح خدمات فرودگاهی با حضور سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها در ...

    |

    جدا کردن ورودی و خروجی فرودگاه و افزایش ظرفیت ترمینال‌های آن به افزایش کیفیت خدمات در فرودگاه ها کمک خواهد کرد ، طرح توسعه ترمینال چندی قبل در فرودگاه اهواز و امروز در فرودگاه مشهد بهره برداری شد ، در این راستا افزایش ظرفیت ترمینال‌های فرودگاه‌های دیگر کشور نیز در دست اجرا ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای خدمت‌رسانی به ۱۷ میلیون مسافر در بخش حمل و نقل ، گفت : ...

    |

    نظرات کاربران