در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت ۵۰ درصدی در پروژه احداث باند دوم محور لار - بستک

    در حال حاضر ۹ کیلومتر از این مسیر در حال دوبانده شدن است و بیش از ۲۳۰هزار متر مکعب خاکریزی و بیش از ۴۰۰ هزار متر مکعب خاکبرداری انجام شده و ۲۵ دستگاه پل نیز ساخته شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان از پیشرفت ۵۰ درصدی در احداث باند دوم لار - بستک خبر داد .

    محمدرضا باقری فرد در خصوص احداث باند دوم محور لار - بستک عنوان داشت : این محور یکی از کوتاه‌ترین مسیر برای دسترسی به بندر لنگه ، بندر چارک ، بندر آفتاب و جزیره زیبای کیش است .

    وی اظهار داشت : با توجه به رفت‌و‌آمد مردم شهرستان های بستک و بندر لنگه جهت استفاده از فرودگاه بین المللی و مراکز درمانی و تجاری لارستان ، دوبانده شدن این مسیر از اهمیت زیادی برخوردار است .

    باقری فرد در خصوص مشخصات فنی این پروژه افزود : در حال حاضر ۹ کیلومتر از این مسیر در حال دوبانده شدن است و بیش از ۲۳۰هزار متر مکعب خاکریزی و بیش از ۴۰۰ هزار متر مکعب خاکبرداری انجام شده و ۲۵ دستگاه پل نیز ساخته شده است .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، بازدید از محور لار - بستک و لار - بندرعباس با حضور غلامرضا سقندلی مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ گردهمایی راهداران و آیین تجلیل از راهداران نمونه و خانواده راهداران فقید این اداره‌کل که در سالن همایش های این اداره ...

    |

    تونل شهدای خلیج فارس به طول ٨٦٠ متر در حدفاصل شهر ارد به فداغ بر روی گردنه بالنگستان واقع شده است و با بهره برداری از این تونل گردنه صعب العبور بالنگستان حذف و حدود ١٣ کیلومتر از مسیر کاهش می یابد .

    |

    نظرات کاربران