در حال بارگذاری ...
  • اجرای طرح توسعه ایستگاه راه‌آهن یزد

    مجموعه سالنی راه آهن گسترش می‌یابد و به زیرزمین انتقال می‌یابد و در ایستگاه نیز کار بهسازی و زیباسازی انجام خواهد شد که برای این منظور ۲۵ میلیارد ریال با پیمانکار عقد قرارداد شده و تاکنون نیز شاهد پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی بوده‌ایم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه آهن استان یزد از اجرای طرح توسعه ایستگاه راه آهن یزد خبر داد و گفت : مجموعه اداری از سالن انتظار جداسازی می‌شود .

    مصطفی داودی با اشاره به اجرای طرح توسعه ایستگاه راه آهن یزد اظهار داشت : ایستگاه راه‌آهن یزد جزو ایستگاه‌هایی است که از قدمت بالایی برخوردار بوده و به واسطه همین قدمت ثبت ملی میراث فرهنگی شده است .

    وی با اشاره به اینکه مجموعه راه آهن در همین فضای قدیمی مشغول به کار است ، افزود : سالن انتظار و مجموعه اداری راه آهن در فضایی نزدیک به یکدیگر قرار دارند که در قالب طرح توسعه ، در صدد جداسازی این دو فضا از یکدیگر هستیم . مجموعه سالنی راه آهن گسترش می‌یابد و به زیرزمین انتقال می‌یابد و در ایستگاه نیز کار بهسازی و زیباسازی انجام خواهد شد که برای این منظور ۲۵ میلیارد ریال با پیمانکار عقد قرارداد شده و تاکنون نیز شاهد پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی بوده‌ایم .

    داودی ادامه داد : بر اساس برنامه پیش بینی شده ، امیدواریم بتوانیم فاز اول این طرح که شامل بهسازی مسیر راه آهن یزد است را تا پایان سال آینده به اتمام برسانیم .

    مدیرکل راه آهن استان یزد بیان کرد : بهسازی محوطه ، ورودی و میدان راه آهن نیز بر اساس توافق با معاونت امور عمرانی استانداری یزد و شهرداری یزد تا پایان سال آینده اجرا می‌شود . با توجه به اینکه یزد ثبت جهانی شده و راه‌آهن نیز از مبادی ورودی استان یزد به شمار می‌رود ، امیدواریم بتوانیم ایستگاهی در خور شأن شهر جهانی ایجاد کنیم .




    نظرات کاربران