در حال بارگذاری ...

انتصاب عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی

فرهاد منتصر کوهساری پیش از این مدیرکل تأمین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی بوده است ، کوهساری همچنین مشاور امور بندری و مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان را در کارنامه خود دارد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی ، «فرهاد منتصر کوهساری» به سمت عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد .

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی طی حکمی «فرهاد منتصر کوهساری» را به عنوان عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی برای سه سال منصوب کرد .

در حکم محمد اسلامی آمده است :

«با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی و به استناد مصوبه شماره ۲۳۸/۹/ص مورخ ۱۳۹۸/۷/۱۰ شورایعالی به طور فوق‌العاده سازمان بنادر و دریانوردی و به موجب این حکم ، برای مدت ۳ سال به عنوان عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان منصوب می‌شوید .

توفیق روزافزون شما را در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواهانم.»

لازم به یادآوری است ، «فرهاد منتصر کوهساری» پیش از این مدیرکل تأمین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی بوده است ، کوهساری همچنین مشاور امور بندری و مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان را در کارنامه خود دارد .




مطالب مرتبط

طی سال جاری انواع تجهیزات و ماشین‌آلات توسط بخش خصوصی در دو حوزه‌ی فعالیت‌های بندری ، تولیدی ، ارزش افزوده و عملیاتی به این بندر وارد شده است که از رشد ۱۸۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است .

|

در حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با تخصیص ۵ پست اسکله برای پذیرش همزمان ۵ فروند کشتی تانکر ، توان تخلیه و بارگیری روزانه بیش از ۳۵۰۰۰ تن مواد نفتی را فراهم کرده است .

|

۲۳۷ شرکت بخش خصوصی با برخورداری از ۱۱۵۶۰ نفر نیروی انسانی در بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) فعالیت می‌نماید که با اهتمام و تشریک مساعی شرکت‌های فعال بخش خصوصی در سال ۱۴۰۲ تعهد اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت کامل محقق شده است .

|

از ابتدای سال تا ۱۶ بهمن ، حدود یک میلیون و ۷۱۰ هزار تن انواع کالا در این بندر تخلیه و بارگیری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، ۲۸ درصد داشته است .

|

زیرساخت فاز یک بندر شهید بهشتی چابهار تکمیل شده است و اقداماتی که از امروز شاهد آن هستیم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای استقرار تأسیسات و تجهیزاتی مانند سیلوها، انبارها و مواردی از این قبیل است .

|

نظرات کاربران