در حال بارگذاری ...
  • راه و راه آهن محور توسعه و رشد استان فارس

    تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای تسهیل کار ارباب رجوع باید برنامه ریزی کنند و آرامش و رضایت را به مردم بازگردانند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت : راه و راه آهن محور توسعه و رشد استان خواهد بود پس باید در این مقوله بی‌وقفه کار کرد .

    آیت الله دژکام گفت : حجم وظایف اداره کل راه و شهرسازی بسیار گسترده است و باید تلاش کرد تا عقب ماندگی فارس در زمینه راه جبران شود . راه و راه آهن محور توسعه  و رشد استان خواهد بود پس باید در این مقوله بی وقفه کار کرد و در این زمینه کارهای زیادی در استان باید انجام شود .

    آیت الله دژکام اضافه کرد : تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای تسهیل کار ارباب رجوع باید برنامه ریزی کنند و آرامش و رضایت را به مردم بازگردانند . شما با سیاست‌هایی که به کار می‌گیرید باید مسکن را از کالای سرمایه‌ای به مصرفی تبدیل شود .

    وی اذعان داشت : پس از چند سال وقفه طرح اقدام ملی مسکن طرح خوبی بود که باید زودتر از اینها انجام می شد . همچنین مسکن مهر با تمام ایراداتی که داشت توانست تعداد زیادی از مردم را خانه دار کند و باید در کاهش مشکلات آن نیز به جدیت تلاش کنیم .

    در ابتدای این دیدار نیز جعفر زاهدی مدیرکل راه و شهرسازی فارس طی گزارشی فعالیت‌های در دست اجرای اداره کل راه و شهرسازی فارس را به استحضار آیت الله دژکام رساند .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر عملیات اجرایی که شامل ۹۰ درصد خاکبرداری و خاکریزی و همچنین اتمام ابنیه فنی به اتمام رسیده و ۵ کیلومتر آماده آسفالت است .

    |

    ۲۰ کیلومتر این بزرگراه نیز به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است و ادامه مسیر در سه قطعه در حوزه این اداره کل فعال است .

    |

    در بحث پیگیری و تأمین اعتبارات این پروژه مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ توسط بانک شهر تخصیص یافته که تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده و ۱۰۰ میلیارد دیگر نیز بنا است ظرف ۱۰ روز آتی پرداخت شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت : عملیات اجرایی تعریض محور فرعی سپیدان – کمهر و تبدیل آن به محور اصلی هم اینک در دست انجام ...

    |

    نظرات کاربران