در حال بارگذاری ...
  • عملیاتی شدن ۳۶۲ قرارداد به ارزش ۳۱ هزار میلیارد تومان در سامانه الکترونیکی صورت وضعیت‌ها

    ۳۶۲ فقره قرارداد در بخش‌های راه‌‌آهن ، آزادراه و بزرگراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور ، در قالب این سامانه عملیاتی شده و تعداد صورت وضعیت‌های در حال رسیدگی و تایید شده در این سامانه به ۱۰۲۱ فقره رسیده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل دفتر مدیریت پروژه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت : ۳۶۲ فقره قرارداد در بخش‌های راه‌‌آهن ، آزادراه و بزرگراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور به ارزش ۳۱ هزار میلیارد تومان در سامانه الکترونیکی صورت وضعیت‌ها عملیاتی شده است .

    گردهمایی شرکت‌های پیمانکار ، مهندسان مشاور و کارشناسان اجرایی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل با موضوع سامانه‌ الکترونیکی صورت وضعیت‌ها (payweb) در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد .

    در ابتدا گزارشی از اقدامات انجام شده توسط سعید پیروزفر ، مدیرکل دفتر مدیریت پروژه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور ارائه شد .

    وی اظهار داشت : ۳۶۲ فقره قرارداد در بخش‌های راه‌‌آهن ، آزادراه و بزرگراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور ، در قالب این سامانه عملیاتی شده و تعداد صورت وضعیت‌های در حال رسیدگی و تایید شده در این سامانه به ۱۰۲۱ فقره رسیده است . حجم ریالی قرارداد‌ها بالغ بر ۳۱ هزار میلیارد تومان است و تعداد ۵۱۶ فقره صورت وضعیت تایید نهایی و به ذی‌حسابی ارسال شده که حجم ریالی آن‌ها بالغ بر ۵۸۳۲ میلیارد تومان است .

    پیروزفر با اشاره به مزایای سامانه الکترونیکی صورت وضعیت‌ گفت : شفاف‌سازی ، سرعت بالای رسیگی به صورت وضعیت‌ها، جلوگیری از فساد از جمله ویژگی‌های این سامانه است .

    در ادامه این گردهمایی مشکلات و چالش‌ها از سوی نمایندگان شرکت‌های پیمانکاری و مهندسی مشاور مطرح و راهکارهای لازم از سوی مدیرکل دفتر مدیریت پروژه‌های شرکت ساخت و توسعه ارائه شد .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، بازدید از محور لار - بستک و لار - بندرعباس با حضور غلامرضا سقندلی مشاور اجرایی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل ...

    |

    این پروژه بعد از سال‌ها با پیشرفت ۷۰ درصد تحویل دولت سیزدهم شد و پس از آن از مهرماه سال گذشته با توجه به مطالبات پیمانکاران و مشاورین و توقف اجرای پروژه ، ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این طرح در سفر سال گذشته ریاست محترم جمهوری به استان کردستان تخصیص یافت .

    |

    تلاش می‌کنیم تعداد بیشتری از مراکز بار را به شبکه ریلی متصل کنیم . در هیچ کجای ۱۵۱ کیلومتر مسیر ریلی همدان _ سنندج اراضی ملی وجود نداشت و این مسیر دارای ۷۵ دستگاه پل و تقاطع است .

    |

    اجرای راه‌آهن همدان - سنندج اتصال مرکز کشور را به سمت غرب کشور به صورت ریلی برقرار می‌کند ولی برای اینکه بتوانیم شرایط کریدور را ارتقا دهیم باید به مرز باشماق اتصال انجام شود و از آن طریق به شبکه ریلی عراق متصل شویم تا به این ترتیب از طریق شبکه ریلی عراق به سوریه دسترسی یابیم .

    |

    با توجه به عبور مسیر ریلی درود - خرم آباد از مناطق کوهستانی شدید عمده فعالیت اجرایی در بخش زیرزمینی انجام شد به نحوی که علاوه بر ثبت رکوردهای قابل توجهی در حفاری به روش دستی ، پیشرفت فیزیکی زیرسازی پروژه در مدت یک سال و نیم از ۳۹ درصد به ۵۱ درصد رسید .

    |

    نظرات کاربران