در حال بارگذاری ...

تنظیم و تدوین دستورالعمل جامع عملیات زمستانی در فرودگاه ها

در فازهای بعدی از سایر فرودگاه های درگیر در عملیات زمستانی برای طرح مباحث مذکور دعوت خواهد شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، هم اندیشی معاونان عملیات هوانوردی پنج فرودگاه کشور در راستای یکپارچه سازی دستورالعمل های عملیات زمستانی مطابق با نمونه مصوب سازمان هواپیمایی کشوری در تهران برگزار شد .

حمید حاجی بیگی مدیرکل دبیر عملیات کمیته زمستانی با اعلام این خبر گفت : این هم اندیشی در فاز نخست با دعوت از فرودگاه های مهرآباد ، مشهد ، ارومیه ، رشت و اردبیل صورت گرفت . نشست هم اندیشی با توجه به اهمیت تبعیت از رویه های استاندارد در تدوین و تنظیم دستورالعمل های ملی فرودگاه ها برگزار و در طول نشست مشترک ، مسائل و مشکلات مختلف طرح و بررسی شد .

شرح وظایف واحدهای مختلف فرودگاهی در عملیات زمستانی و مطابقت آن به نمونه مصوب سازمان هواپیمایی کشوری ، هشدارها و اطلاعیه های هوانوردی و صدور SNOTAM و ... مواردی بود که در این نشست مطرح شد و دبیر کمیته عملیات زمستانی با ارائه نقشه راه و حل و فصل موضوعات مورد چالش ، به جمع بندی و راهبری موضوعات پرداخت .

حاجی بیگی اظهار داشت : در فازهای بعدی از سایر فرودگاه های درگیر در عملیات زمستانی برای طرح مباحث مذکور دعوت خواهد شد .

گفتنی است ؛ در این هم اندیشی معاونان عملیات هوانوردی فرودگاه های مهرآباد ، مشهد ، ارومیه ، رشت و اردبیل حضور داشتند .




مطالب مرتبط

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

زیرساخت فرودگاه‌های کشور به اندازه‌ای است که اگر تعداد پروازها به ۱۵ تا ۲۰ برابر افزایش یابد ، مشکلی بابت ارائه خدمات فرودگاهی به پروازها وجود ندارد ؛ مگر در شرایط خاص مانند فرودگاه سیرجان که به دلیل انجام عملیات بهسازی روکش باند ، پروازهای آن بسته شده است.

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

|

بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

|

مجموعا ۳۹۴۴ مجوز اعم از برنامه‌ای و فوق‌العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای داخلی صادر شده‌ است . از مجموع ۳۹۴۴ مجوز صادر شده ۳۱ درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده‌ است .

|

نظرات کاربران