در حال بارگذاری ...
  • انجام تعیین سطح خدمات در مدل‌های حمل و نقل به صورت سیستمی از بهمن ماه امسال

    در حوزه اقتصاد حمل و نقل ، بخش لجستیک اهمیت ویژه‌ای دارد و این نمایشگاه قرار است صدای زحمات خانواده حمل و نقل باشد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت : در حوزه تعیین سطح خدمات از بهمن‌ماه امسال در همه مدل‌های حمل و نقل به صورت فرایند سیستمی تعیین سطح خدمات انجام می‌شود .

    شهرام آدم‌نژاد امروز در مراسم گشایش چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و لجستیک اظهار داشت : ۲۶ آذرماه رانندگان با لبیک فرمان امام(ره) به بنادر کشور رفتند و تخلیه کالاها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادند ، البته رانندگان سالیان سال در این نظام و کشور در عرصه‌های مختلف همراه کشور بودند . حمل و نقل سهم ۹ درصدی در تولید ناخالص ملی دارد و نقش مهمی در اشتغال ایفا می‌کند .

    معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت : نگاه مقاومتی حوزه حمل و نقل با حضور وزیر راه با قدرت به سمت جلو در حال حرکت است .

    وی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در حوزه انرژی در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت : در حوزه تعیین سطح خدمات از بهمن‌ماه در همه مدل‌های حمل و نقل به صورت فرایند سیستمی تعیین سطح خدمات می‌شود تا مردم حق و حقوق خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بشناسد .

    معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت : در حوزه اقتصاد حمل و نقل ، بخش لجستیک اهمیت ویژه‌ای دارد و این نمایشگاه قرار است صدای زحمات خانواده حمل و نقل باشد . در نمایشگاه امسال ۳۸۵ غرفه داریم و ۱۲۰ شرکت دانش‌بنیان حضور دارند ، ضمن آنکه در حوزه لجستیک نیز بخش‌های مختلف در این نمایشگاه فعال هستند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، تیمور اورازایف سفیر قزاقستان در لیتوانی با ماریوس اسکوودیس وزیر حمل و نقل و ارتباطات لیتوانی درباره همکاری‌های دو کشور در ...

    |

    سامانه یکپارچه سفر در راستای هوشمندسازی حوزه حمل و نقل یکی از اقداماتی است که با سرعت و دقت در این معاونت پیگیری می‌شود که از مزایای آن دسترسی مردم به شیوه‌های مختلف سفر در یک سامانه واحد است و می‌تواند رضایت مردم را در پی داشته‌ باشد .

    |

    در حال حاضر زنجیره‌های حمل و نقل و لجستیک به دلیل داشتن فرآیندهای پیچیده ، داده‌های زیادی را در فرآیندهای کاری خود تولید می‌کنند ، ولی به دلیل نداشتن نرم افزارهای مدیریت هوشمند و عدم دسترسی به پایگاه دانش بصورت لحظه ای ، نمی توانند تصمیمات به موقع و هوشمندانه برای سازمان ...

    |

    از اقدامات حائز اهمیت که در حال بررسی و برنامه ریزی های جامع توسعه ناوگان لجستیکی و حمل و نقل در شرکت انبارهای عمومی می باشد است و در این راستا خریداری ماشین آلات به روز دنیا از بخش های داخلی و خارجی در دستور کار قرار گرفته است و بی شک تمامی منافع حاصل از این اقدمات موثر برای ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد عیقرلو دبیر فدراسیون حمل و نقل و لجستیک در نشست بررسی ترانزیت ریلی عنوان کرد : صاحب کالا تمایل به سرویس درب به درب دارد ...

    |

    نظرات کاربران