در حال بارگذاری ...

اعلام دستاوردهای سازمان بنادر و دریانوردی در مراسم روز ملی حمل و نقل

ارائه گزارش از فعالیت ها و موفقیت های سازمان بنادر در عرصه بین المللی و توسعه همکاری های بندری و دریایی با سایر کشورها از دیگر موضوعاتی است که در مراسم روز ملی حمل و نقل مطرح می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی ، با اعلام برگزاری مراسم روز ملی حمل و نقل در ۲۶ آذرماه جاری ، گفت : در این مراسم گزارش جامعی از اقدامات ، عملکرد و دستاوردهای دولت در حیطه فعالیت های عملیاتی و امور بندری بنادر کشور ارائه می شود .

محمد علی حسن زاده با بیان اینکه مراسم روز ملی حمل و نقل به منظور ارج نهادن به خدمات شایسته جامعه بندری و دریایی ، به عنوان مهمترین حلقه زنجیره انتقال کالا به کشور برگزار می شود ، افزود : برگزاری مراسم روز ملی حمل و نقل در سال های اخیر باعث شده دست اندرکاران شاغل در حوزه های حمل و نقل دریایی و بندری انگیزه بیشتری برای توسعه فعالیت های خود داشته باشند .

عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به حضور و سخنرانی وزیر راه و شهرسازی در مراسم آغاز به کار گرامیداشت روز ملی حمل و نقل ، تأکید کرد : در این مراسم ضمن معرفی تعدادی از قراردادهای مهم و سرمایه گذاری جذب شده در بنادر طی یک سال اخیر، گزارشی از عملکرد سازمان بنادر در بهبود وضعیت لجستیک بندری ارائه می شود .

به گفته حسن زاده ، ارائه گزارش از فعالیت ها و موفقیت های سازمان بنادر در عرصه بین المللی و توسعه همکاری های بندری و دریایی با سایر کشورها از دیگر موضوعاتی است که در مراسم روز ملی حمل و نقل مطرح می شود .

بر اساس این گزارش ، در مراسم گرامیداشت روز ملی حمل و نقل که روز سه شنبه ۲۶ آذر ماه جاری در محل هتل هما برگزار می شود ، معاونان وزارت راه و شهرسازی ، استانداران استان های ساحلی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، اعضای هیأت عامل سازمان بنادر ، اعضاء انجمن های صنفی مرتبط با امور حمل و نقل و تعدادی از مدیران شرکت های غیردولتی فعال در حوزه حمل و نقل بنادر حضور خواهند داشت .




مطالب مرتبط

طی سال جاری انواع تجهیزات و ماشین‌آلات توسط بخش خصوصی در دو حوزه‌ی فعالیت‌های بندری ، تولیدی ، ارزش افزوده و عملیاتی به این بندر وارد شده است که از رشد ۱۸۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است .

|

در حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با تخصیص ۵ پست اسکله برای پذیرش همزمان ۵ فروند کشتی تانکر ، توان تخلیه و بارگیری روزانه بیش از ۳۵۰۰۰ تن مواد نفتی را فراهم کرده است .

|

۲۳۷ شرکت بخش خصوصی با برخورداری از ۱۱۵۶۰ نفر نیروی انسانی در بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) فعالیت می‌نماید که با اهتمام و تشریک مساعی شرکت‌های فعال بخش خصوصی در سال ۱۴۰۲ تعهد اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت کامل محقق شده است .

|

از ابتدای سال تا ۱۶ بهمن ، حدود یک میلیون و ۷۱۰ هزار تن انواع کالا در این بندر تخلیه و بارگیری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، ۲۸ درصد داشته است .

|

سازمان بنادر و دریانوردی به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی و ذیل سیاست های مرتبط با توسعه دریامحور ابلاغی از سوی معظم رهبری ، جذب ۲۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی در قسمت روبناها و به کارگیری ۵۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خارجی در پسکرانه های بندری را در دست ...

|

نظرات کاربران