در حال بارگذاری ...
  • آغاز طرح زمستانه راهداری در استان خراسان شمالی

    ۲۷ هزار تن شن و نمک برای آب کردن برف و یخ سطح جاده‌ها ذخیره‌سازی شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ نشست کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل‌و‌نقل و سوانح رانندگی خراسان شمالی همزمان با آغاز طرح زمستانه در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان تشکیل شد .

    علی اصغر بدیعی مقدم مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در این نشست گفت : در طرح زمستانه ۲۲ گروه در سطح جاده‌های استان خدمات رسانی می‌کنند . راهداران در ۲۱ گردنه و نیز در قرارگاه ستادی مستقر خواهند شد .

    وی افزود : در طرح زمستانه سال جاری ، ۲۶۸ نفر نیروی انسانی مشارکت دارند و ۲۵۵ دستگاه ناوگان راهداری به کار گرفته می‌شود .

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد : ۲۷ هزار تن شن و نمک برای آب کردن برف و یخ سطح جاده‌ها ذخیره‌سازی شده است .




    مطالب مرتبط

    در شرایط کنونی و با توجه به بالا بودن میزان تقاضا ، در صورتی که بالغ بر ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوسی که بر اساس قانون منع تغییر وضعیت مرتکب تخلف شده‌اند ، به حالت قبلی در تعداد صندلی‌های فعال بازگردند ، ظرفیت ۴ تا ۵ درصدی در افزایش تعداد صندلی در این حوزه احیاء می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سالانه ۱۳۰ میلیون مسافر در سطح جاده‌های کشور و از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا می‌شوند .

    |

    به پاس تلاش‌های بی‌وقفه راهداران ، در زمستان و در تمام فصول سال ، احترام و قدردانی خود را نثارشان می‌کنیم . راهداران در قلب زمستان با برف و کولاک می جنگند تا زمستان چهره ای مهربان تر از خود نشان دهد .

    |

    مانور طرح راهداری زمستانه با هدف نشان دادن همکاری ، افزایش ایمنی تردد و هماهنگی بیشتر بین مجموعه‌های مستقر در این محورها شامل پلیس‌راه ، هلال‌احمر و راهداری اجرا می‌شود .

    |

    افق احداث راه‌های روستایی طی امسال ۲۷۵۰ کیلومتر است که تاکنون قریب به ۲۶۰۰ کیلومتر آن احداث شده و با حل مشکل تأمین قیر ، امید است تا سه هزار کیلومتر افزایش یابد .

    |

    نظرات کاربران