در حال بارگذاری ...

افتتاح ۳ مجتمع خدماتی - رفاهی استان همدان همزمان با هفته حمل و نقل

هم اکنون ۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فعال در استان همدان وجود دارد که با افتتاح این ۳ طرح ، شمار مجتمع های استان به ۳۵ باب می رسد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، همزمان با گرامیداشت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری ۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان همدان به بهره‌برداری می رسد .

مصطفی پناهنده گفت : مجتمع خدماتی رفاهی بهاران در محور اسدآباد – داشبلاغ با آورده شخصی ۳۸ میلیون ریال و ۳۳۰ میلیون تومان کمک های بلاعوض در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع احداث شده است .

پناهنده افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی ولایت در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع در محور تویسرکان – همدان را از دیگر مجتمع های قابل افتتاح این هفته عنوان کرد و یادآور شد : برای این طرح نیز مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از محل آورده شخصی هزینه شده و ۳۴۵ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض بوده است . مجتمع خدماتی رفاهی طلوع نیز با ۱۰ هزار مترمربع مساحت در محور جوکار – تویسرکان از دیگر مجتمع های قابل افتتاح است که برای این طرح نیز مبلغ ۳۵ میلیارد ریال از محل آورده شخصی هزینه شده و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان هم کمک بلاعوض بوده است .

این مسئول تأکید کرد : در هر ۳ مجتمع کاربری های داخلی شامل رستوران ، غرفه های تجاری ، نمازخانه ، سرویس بهداشتی ، تعمیرگاه و جایگاه سوخت ایجاد شده است . با بهره برداری از این ۳ مجتمع ، زمینه اشتغال ۳۴ نفر فراهم شده است .

هم اکنون ۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فعال در استان همدان وجود دارد که با افتتاح این ۳ طرح ، شمار مجتمع های استان به ۳۵ باب می رسد .

۲۶ آذر ماه در تقویم کشور به نام هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری نامگذاری شده است .




مطالب مرتبط

مجتمع های خدماتی رفاهی نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ‌ای و همچنین کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی تردد در شبکه راه ها دارند و تا پایان سال جاری نیز ۹ مجتمع در طول محورهای استان به بهره برداری خواهند رسید .

|

بیش از ۶۳۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور برای توسعه و بیشرفت، نیازمند ساخت راه مناسب هستند که از این میان ، ۶۳۴ روستای آن در جنوب استان سیستان و بلوچستان واقع است . در حال حاضر توزیع اعتبارات ساخت راه های روستایی در کشور بر اساس میزان برخورداری مناطق از راه های مناسب است که در ...

|

با توجه به محدودیت های تردد ناوگان سنگین کشور در این ایام و مستثنی بودن حمل ناوگان حامل کالاهای اساسی در کشور از ابتدای اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز هفت فروردین ماه سال جاری ، حدود ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی ازمبدا بنادر کشور از طریق جاده با بیش از ۱۹ هزار سفر ...

|

دوربین های ثابت عکسبرداری محدودیت های ارتباطی و زیرساختی سامانه های فیلمبرداری برخط را نداشته و قادر به ارسال داده ها (دیتاها) از طریق شبکه تلفن همراه است .

|

حریم قانونی راه ها جزء خط قرمز راهداری قرار دارد و هرگونه ساخت و ساز در حریم محورها بدون اخذ مجوز از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ممنوع می باشد و در صورت مشاهده هر گونه تصرف و ساخت ساز غیرمجاز در حریم راه ها از طرق مراجع قضایی نسبت به رفع مستحدثات اقدام خواهد شد .

|

نظرات کاربران