در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۳ مجتمع خدماتی - رفاهی استان همدان همزمان با هفته حمل و نقل

    هم اکنون ۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فعال در استان همدان وجود دارد که با افتتاح این ۳ طرح ، شمار مجتمع های استان به ۳۵ باب می رسد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، همزمان با گرامیداشت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری ۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان همدان به بهره‌برداری می رسد .

    مصطفی پناهنده گفت : مجتمع خدماتی رفاهی بهاران در محور اسدآباد – داشبلاغ با آورده شخصی ۳۸ میلیون ریال و ۳۳۰ میلیون تومان کمک های بلاعوض در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع احداث شده است .

    پناهنده افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی ولایت در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع در محور تویسرکان – همدان را از دیگر مجتمع های قابل افتتاح این هفته عنوان کرد و یادآور شد : برای این طرح نیز مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از محل آورده شخصی هزینه شده و ۳۴۵ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض بوده است . مجتمع خدماتی رفاهی طلوع نیز با ۱۰ هزار مترمربع مساحت در محور جوکار – تویسرکان از دیگر مجتمع های قابل افتتاح است که برای این طرح نیز مبلغ ۳۵ میلیارد ریال از محل آورده شخصی هزینه شده و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان هم کمک بلاعوض بوده است .

    این مسئول تأکید کرد : در هر ۳ مجتمع کاربری های داخلی شامل رستوران ، غرفه های تجاری ، نمازخانه ، سرویس بهداشتی ، تعمیرگاه و جایگاه سوخت ایجاد شده است . با بهره برداری از این ۳ مجتمع ، زمینه اشتغال ۳۴ نفر فراهم شده است .

    هم اکنون ۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فعال در استان همدان وجود دارد که با افتتاح این ۳ طرح ، شمار مجتمع های استان به ۳۵ باب می رسد .

    ۲۶ آذر ماه در تقویم کشور به نام هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری نامگذاری شده است .




    مطالب مرتبط

    نصب و بهره برداری از ۹ دستگاه پل عابر پیاده در جاده های استان مازندران

    نصب و بهره برداری از ۹ دستگاه پل عابر پیاده در جاده های استان مازندران

    از مزایا اجرای این طرح ایجاد امنیت جانی شهروندان در حمل ونقل و تسهیل عبور و مرور ، افزایش ظرفیت سواره رو با حذف تداخل جریان عابران و افزایش سرعت وسایل نقلیه و افزایش ایمنی عابران پیاده برشمرد .

    |

    الزام شرکت های حمل و نقل مسافربری به رعایت ضوابط جدید جابجایی مسافران برون شهری

    الزام شرکت های حمل و نقل مسافربری به رعایت ضوابط جدید جابجایی مسافران برون شهری

    از هموطنانی که به ناوگان اتوبوسی سفر می‌کنند ، درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه وضعیت نامطلوب در حین رانندگی و نارضایتی از نحوه خدمات رسانی سریعاً از طریق تلفن گویای ۱۴۱ با این سازمان ارتباط برقرار کنند تا از سوی مسئولان و کارشناسان به موارد مطرح شده و شکایات رسیدگی شود .

    |

    نظرات کاربران