در حال بارگذاری ...

توزیع ۱۵۶۸ حلقه لاستیک سهمیه به نرخ دولتی در میان رانندگان شهرستان بیله سوار

در جهت حذف نقاط حادثه خیز و افزایش ایمنی محورها راهداران پرتلاش این شهرستان ۶ هزار و ۵۰۰ متر مکعب خاکبرداری انجام داده اند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیله سوار گفت : در جهت حمایت از رانندگان پر تلاش هزار و ۵۶۸ حلقه لاستیک سهمیه به نرخ دولتی در بین رانندگان این شهرستان توزیع شده است  .

ضیاء فکری در بازدید از محور بیله سوار - جعفرآباد با بیان اینکه ارتقای ایمنی راه ها از اولویت های مهم راهداری شهرستان بیله سوار است افزود : در ۸ ماهه گذشته راهداران شهرستان بیله سوار ۷۸ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان را خط کشی و ایمن سازی کرده اند .

وی از بکارگیری هزار و ۳۹۰ تن اسفالت سرد و گرم جهت لکه گیری محورهای مواصلاتی این شهرستان توسط راهداران خبردادو تصریح کرد : از این مقدار ۷ هزار مترمربع لکه گیری در محور بیله سوار - پارس اباد ، ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع روکش آسفالت در محور گرمی – بیله سوار ، ۱۶ هزار متر مربع لکه گیری و روکش اسفالت در محور انجیرلو - سموکلو حدفاصل روستای قیز قلعه سی تا مسجدلو بطول دو کیلومتر انجام و همچنین ۳ کیلومتر از حدفاصل محور قشلاق عینی تا اجاق قشلاقی را بهسازی کرده اند .

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار تسطیح ، رگلاژ و قنوزنی بیش از هزار کیلومتر از راههای اصلی ، فرعی ، روستایی ، خاکی وشنی این شهرستان را در مدت یاد شده یادآور شد و تصریح کرد : در جهت حذف نقاط حادثه خیز و افزایش ایمنی محورها راهداران پرتلاش این شهرستان ۶ هزار و ۵۰۰ متر مکعب خاکبرداری انجام داده اند .

وی رنگ آمیزی ۶۱۴ متر از سرعتکاه ها ، جلوگیری از ۵۳ مورد تجاوز به حریم راهها و ساخت و ساز غیر مجاز و همچنین نصب چراغ چشمک زن در محورهای مواصلاتی را از اقدامات مهم راهداری شهرستان بیله سوار در ۸ ماهه گذشته برشمرد و گفت : از ابتدای سالجاری راهداران ۱۶۷ عدد تابلوی انتظامی و ۸۳ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی و هشداری جدید را در محورهای مواصلاتی بیله سوار نصب کردند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افتتاح ۱۱ پروژه حوزه ایمنی راه ها و حریم استان در دهه فجر خبر داد . ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اقدامات سخت افزاری ...

|

بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

|

عمده کالای حمل شده شامل سنگ آهن ، گندله ، آهن اسفنجی ، کنستانتره سنگ آهن ، سیمان و مواد نفتی بوده که بوسیله ۲۳۰۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اعم از کامیون ، کامیونت و تریلر ، تحت پوشش ۲۳۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا حمل شده است .

|

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

نظرات کاربران