در حال بارگذاری ...
  • انجام پروازهای فرودگاه ارومیه با وجود بارش برف و باران

    مسافران برای اطمینان بیشتر می‌توانند قبل از مراجعه به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۳۲۷۷۷۷۶۶ -۰۴۴ تماس بگیرند و از وضعیت پروازهای این فرودگاه مطلع شوند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پروازهای فرودگاه ارومیه با وجود بارش برف و باران و هوای مه‌آلود طبق برنامه در حال انجام است .

    محمدعلی نائل قراملکی عنوان کرد : پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان و ایران‌ایر از مبدا تهران صبح روز ۱۷ آذر در فرودگاه ارومیه به زمین نشست و پروازهای شرکت هواپیمایی آتا ، ایران‌ایر و آسمان از فرودگاه ارومیه به سمت تهران نیز طبق برنامه انجام شد .

    وی گفت : تمام پروازهای امروز فرودگاه ارومیه برقرار است و تاکنون با وجود بارش مشکلی نداشته ایم .

    مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی افزود : مسافران برای اطمینان بیشتر می‌توانند قبل از مراجعه به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۳۲۷۷۷۷۶۶ -۰۴۴ تماس بگیرند و از وضعیت پروازهای این فرودگاه مطلع شوند .




    مطالب مرتبط

    شرکت هواپیمایی آسمان برای انجام این پرواز از هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ استفاده می‌کند .

    |

    با برقراری مسیرهای جدید پروازهای مشهد - زاهدان - مشهد روزانه و در روز پنجشنبه دو سورتی پرواز در این مسیر داریم . درصدد هستیم پرواز در مسیرهای مورد نیاز فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان را برقرار کنیم .

    |

    نصب یک دستگاه راه بند امنیتی ضد تروریستی در مبادی ورودی به درب آهن طبق استانداردهای مربوطه انجام شده و درخواست خرید سرور نسل ۱۰ به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال از برنامه‌های پیش بینی شده برای امسال است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه آبادان از افزایش پروازهای فرودگاه آبادان به اصفهان و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی کارون خبر داد .

    |

    نظرات کاربران