در حال بارگذاری ...

انتصاب مدیرکل جدید فرودگاه بین المللی مهرآباد

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با ابلاغی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، ابراهیم مرادی به عنوان راهبر و مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد منصوب شد .

انتصاب ابراهیم مرادی ، عضو هیات مدیره و راهبر توسعه مدیریت و منابع شرکت به عنوان راهبر و مدیرکل فرودگاه مهرآباد با حفظ پست سازمانی انجام شده است .

سیاوش امیرمکری ، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در ابلاغ انتصاب مرادی تاکید کرده است : موقعیت فرودگاه مهرآباد با پیشینۀ تاریخی آن به عنوان مهم ترین و پرترافیک ترین فرودگاه از شبکه فرودگاهی کشور از یک طرف و همچنین موقعیت راهبردی آن در پایتخت کشور با ابعاد اقتصادی، اجتماعی و صنعتی مترتب بر آن محوریت و جایگاه خاصی را به آن بخشیده و در همین راستا مطالبات ویژه ای برای ارتقاء سطح ، جایگاه و خدمات را به وجود آورده است .

از جمله ماموریت های اصلی مرادی در انتصاب جدید می توان به استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی و هوانوردی در جهت پاسداشت حقوق شهروندی و هماهنگی مؤثر با شرکت های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی – امنیتی و دیگر مجموعه های مرتبط با خدمات فرودگاهی ، توسعه کار تیمی ، افزایش مهارت ها و بهبود شرایط کاری سرمایه انسانی متخصص ضمن تأکید بر شناسایی و به کارگیری نیروهای مستعد و جوان با هدف همتا پروری و کادر سازی ، نگهداری اصولی زیر ساخت های موجود و بهره برداری مؤثر و اقتصادی از ظرفیت های فرودگاهی ، توسعه کسب و کارها و پیگیری برای وصول به موقع درآمدها ، کاهش هزینه ها و رعایت دقیق قوانین و مقررات و هماهنگی کامل با ستاد شرکت ، تهیه و تصویب طرح جامع فرودگاه و تلاش و پیگیری مجدانه به منظور توسعه زیر ساخت های مورد نیاز بر اساس طرح مذکور اشاره کرد .

وی همچنین مامور برنامه ریزی لازم برای تصویب طرح های میان مدت و بلند مدت با تاکید بر ایجاد آمادگی لازم و دائم فرودگاه به عنوان مرکز حیاتی و امداد رسانی در شرایط بحرانی و حوادث غیر مترقبه ،  پیگیری لازم جهت اجرای برنامه های مربوط به بازسازی باند ۲۹ چپ ، ساخت ترمینال بزرگ فرودگاه ، توسعه عوامل میدان پروازی و محاوط فرودگاهی و ایجاد تسهیلات لازم در لندساید فرودگاه ، با هماهنگی کامل با ستاد شرکت و تعامل مؤثر با واحدهای محترم نظامی و انتظامی (به گونه ای که ضمن تسهیل مأموریت نیروهای فوق الذکر، امکان گسترش فرودگاه و توسعه پروازهای مسافری و تجاری از مناطق مختلف میسر شود) شده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز شنبه هفتم بهمن ماه با صدور اطلاعیه‌های پروازی نسبت به وضعیت پروازها در برخی از ...

|

پل‌های تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ اجرا شده‌اند و روزانه بیش از ۶۵ هواپیما برای عملیات اعزام و پذیرش به آنها متصل می شوند که تقریبا ۲۰ درصد پروازهای روزانه مهرآباد است .

|

در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار و بر الزام نصب نرخ‌های مصوب و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اسفند ماه سال جاری تعداد پروازهای خود را به فرودگاه استان گلستان افزایش داد ...

|

نظرات کاربران