در حال بارگذاری ...

عدم افزایش کرایه تاکسی بین شهری در استان سیستان و بلوچستان

مردم عزیز می توانند نظرات و شکایت‌های خود را از طریق سامانه ۱۴۱ و تلفن ۳۳۴۳۲۰۸۸ مطرح کنند تا در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان درباره تاثیر تغییر قیمت بنزین در کرایه حمل و نقل عمومی مسافری جاده ای گفت : با توجه به تخصیص سهمیه بنزین کافی به تاکسی های مسافری برون شهری ، کرایه حمل مسافر توسط این دسته از ناوگان حمل و نقل عمومی ، بدون تغییر و همانند قبل از افزایش نرخ بنزین است .

ایوب کرد اظهار داشت : بر اساس تصمیم ستاد سوخت کشور ، برای تاکسی های برون شهری بنزینی ۷۵۰ لیتر و برای ناوگان دوگانه سوز ۴۵۰ لیتر ماهانه اختصاص یافته است .

وی افزود : بر اساس تعرفه قبلی نرخ کرایه تاکسی های برون شهری در مسیر زاهدان - زابل و بالعکس برای صندلی جلو ۲۸ هزار تومان و صندلی عقب ۲۵ هزار تومان ، مسیر زاهدان - خاش و بالعکس صندلی جلو ۲۸ هزار تومان و صندلی عقب ۲۴ هزار تومان و زاهدان - میرجاوه و بالعکس صندلی جلو ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و صندلی عقب را ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تعداد ناوگان سواری کرایه برون شهری را در این استان ۶۹۱ دستگاه عنوان کرد و گفت : هم استانی های عزیز می توانند نظرات و شکایت‌های خود را از طریق سامانه ۱۴۱ و تلفن ۳۳۴۳۲۰۸۸  مطرح کنند تا در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد .




مطالب مرتبط

طرح نوروزی جابجایی مسافران ، به مدت ۲۳ روز از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ انجام می شود . پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیت‌های نوروزی با حضور کارکنان این اداره کل انجام می شود و ۵۰ درصد ظرفیت تمامی ناوگان تحت پوشش برای ایام نوروز با رعایت ضوابط ، مقررات و بخشنامه‌های ...

|

مردم ، رانندگان و صاحبان کالا و بار می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه با متخلفان برخورد های قانونی لازم انجام شود .

|

سامانه ۱۴۱ جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی ، شرایط آب و هوایی ، انسداد و رخدادهای جاده ای وشکایات مردمی وانتقادات وپیشنهادت بصورت شبانه روزی در خدمت هموطنان است .

|

افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی ، برقراری خطوط فوق‌العاده ، نظارت بر قیمت‌ها و ارائه خدمات رفاهی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی از جمله این تمهیدات محسوب می شود .

|

یکی از وظایف مهم مرکز مدیریت راه ها پاسخگویی سامانه ۱۴۱ است و با توجه به این مهم میزان پاسخگویی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است .

|

نظرات کاربران