در حال بارگذاری ...

تبادل نظر مدیران ارشد صنعت هوایی در روز جهانی هواپیمایی

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری نیز شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران را از ارکان مهم و اساسی صنعت هوایی کشور دانست و از فعالیت های این شرکت در هدایت پروازها و خدمات به مسافران هوایی قدردانی کرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس و اعضای هیات مدیره و معاونان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران همزمان با روز جهانی هواپیمایی با حضور در سازمان هواپیمایی کشوری با علی عابدزاده رئیس این سازمان دیدار و گفتگو کردند .

سیاوش امیرمکری ضمن تبریک این روز به متخصصان صنعت هوانوردی و خدمات ارزنده سازمان هواپیمایی کشوری در شرایط تحریم های سخت گیرانه ی کنونی ، نقش بی بدیل سازمان هواپیمایی کشوری در این دوران سخت را شایسته ی تقدیر دانست .

در این دیدار عابدزداه معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری نیز شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران را از ارکان مهم و اساسی صنعت هوایی کشور دانست و از فعالیت های این شرکت در هدایت پروازها و خدمات به مسافران هوایی قدردانی کرد .

گفتنی است ؛ در این جلسه مسائل مختلف فرودگاه های کشور و خدماتی که جهت رفاه مسافران ارائه می شود و همچنین حرکت شرکت فرودگاه ها به سمت استفاده از سیستم های نوین ارتباطی ، ناوبری و غیره طبق قوانین و مقررات استانداردهای روز دنیا بحث و بررسی شد .




مطالب مرتبط

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

زیرساخت فرودگاه‌های کشور به اندازه‌ای است که اگر تعداد پروازها به ۱۵ تا ۲۰ برابر افزایش یابد ، مشکلی بابت ارائه خدمات فرودگاهی به پروازها وجود ندارد ؛ مگر در شرایط خاص مانند فرودگاه سیرجان که به دلیل انجام عملیات بهسازی روکش باند ، پروازهای آن بسته شده است.

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

|

بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

|

مجموعا ۳۹۴۴ مجوز اعم از برنامه‌ای و فوق‌العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای داخلی صادر شده‌ است . از مجموع ۳۹۴۴ مجوز صادر شده ۳۱ درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده‌ است .

|

نظرات کاربران