در حال بارگذاری ...

توزیع ۲۴ هزار حلقه لاستیک در میان ناوگان عمومی بین شهری استان بوشهر

لاستیک های توزیع شده با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار و نظارت مسئولان مربوطه تحویل رانندگان و مالکان ناوگان عمومی می گردد و عاملان توزیع در شهرستان ها حق هیچگونه دریافت وجه اضافه را ندارند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، از ابتدای طرح توزیع لاستیک تاکنون بیش از ۲۳ هزار ۸۸۱ حلقه انواع لاستیک بین ناوگان عمومی بین شهری توزیع شده است .

سید حمیدرضا علم گفت : از ابتدای طرح توزیع لاستیک تا پایان آبان ۹۸ مجموعا ۲۳ هزار ۸۸۱ حلقه لاستیک بین رانندگان و مالکان ناوگان عمومی بین شهری استان توزیع شده است . لاستیک های توزیع شده شامل تعداد ۹ هزار ۸۲۳ حلقه لاستیک دارای سایز ۳۱۵ و تعداد ۳ هزار ۶۱۱ حلقه لاستیک دارای سایز ۳۸۵ و تعداد ۱۰ هزار ۴۴۷ حلقه سایز ۱۲۲۴ مورد استفاده ناوگان عمومی است . لاستیک های توزیع شده با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار و نظارت مسئولان مربوطه تحویل رانندگان و مالکان ناوگان عمومی می گردد و عاملان توزیع در شهرستان ها حق هیچگونه دریافت وجه اضافه را ندارند .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود : همه رانندگان و مالکان ناوگان عمومی که اسناد حمل و نقل را همراه داشته باشند و بر اساس ضوابط حمل و نقل عمومی پیمایش لازم را نیز داشته باشند به آنها لاستیک تحویل داده می‌شود . انواع تانکر ، تریلر ، کمپرسی و اتوبوس های بین شهری که دارای شرایط لازم باشند می‌توانند از عاملان توزیع لاستیک دریافت کنند و چنانچه تاکنون موفق به دریافت لاستیک نشده اند میتوانند با مراجعه به عاملان توزیع سهمیه خود را دریافت کنند .

علم اضافه کرد : بر اساس آمارهای موجود هم اکنون تعداد ۵ هزار ۷۴۵ انواع کامیون با تعداد ۶ هزار ۸۶۰ راننده و تعداد ۵۵۰ دستگاه اتوبوس با تعداد ۸۵۰ راننده در سطح استان فعالیت دارند که وظیفه جابجایی کالا و مسافر استان را بر عهده دارند .




مطالب مرتبط

استان خراسان رضوی با جابه‌جایی بیش از ۲۲ ملیون مسافر با ناوگان عمومی جاده ای طی سال ۱۴۰۲ رتبه اول جابه‌جایی مسافر را در کشور کسب کرده است .

|

استان گلستان ، اولین استان کشور است که توانسته با پایش استراتژی های دو بخش حمل و نقل و راهداری ، سند جامع و توسعه حمل و نقل را تنظیم و تدوین کند . برای ارتقا جایگاه برنامه ریزی استان در بخش حمل و نقل حدود ۴۰ جلسه تخصصی با همراهی بخش های خصوصی و سازمان های مرتبط در این زمینه برگزار ...

|

ترانزیت کالاهای غیرنفتی در سال گذشته بالغ بر ۹ میلیون و ۴۰۰ هزارتن بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۳۸ درصد رشد داشته است .

|

در این عملیات ها ، بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر از مسیرهای آسیب‌دیده در استان ، لایروبی و بازگشایی و همچنین ، راهداران نسبت به تعمیر و بازسازی موقت پل‌ها و ابنیه فنی آسیب‌دیده اقدام کردند .

|

بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

|

نظرات کاربران