در حال بارگذاری ...
  • پیام تبریک مدیرعامل شرکت فرودگاه ها به مناسبت روز جهانی هواپیمایی

    این روز را فرصتی برای قدردانی از زحمات تمامی تلاشگران در صنعت حمل و نقل هوایی به ویژه همکاران متخصص در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران می دانم که با تلاش و کوشش روزافزون خود ، ایمنی در کنترل فضای کشور و کیفیت خدمات در زیرساخت های فرودگاهی را به عنوان ستون اصلی هوانوردی به ارمغان آورده اند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی روز جهانی هواپیمایی را به تلاشگران صنعت حمل و نقل هوایی تبریک گفت .

    سیاوش امیرمکری در این پیام آورده است : « روز جهانی هواپیمایی مقارن با هفتاد و پنجمین سالگرد امضای کنوانسیون شیکاگو یا کنوانسیون هوانودری غیر نظامی ، یادآور تلاش متخصصان متعهد صنعت هوانوردی به ویژه در سازمان هواپیمایی کشوری است که با مجاهدت خالصانه با وجود تمام مشکلات ، تحریم ها و تنگناها توانسته اند همچنان نام ایران را در این صنعت به افتخار ثبت نمایند.»

    وی افزوده است : این روز را فرصتی برای قدردانی از زحمات تمامی تلاشگران در صنعت حمل و نقل هوایی به ویژه همکاران متخصص در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران می دانم که با تلاش و کوشش روزافزون خود ، ایمنی در کنترل فضای کشور و کیفیت خدمات در زیرساخت های فرودگاهی را به عنوان ستون اصلی هوانوردی به ارمغان آورده اند .

    امیدوارم گرامیداشت این روز مهم در صنعت حمل و نقل هوایی، موجب تقویت کار و تلاش مضاعف در افزایش کیفیت خدمات ، ارتقای ایمنی و توسعه همه جانبه در زیرساخت های فرودگاهی شده و تمام دست اندرکاران این صنعت بویژه همکارانم در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به پشتوانه هشت دهه تلاش و تجربه گران بها در این عرصه ، بیش از پیش در خدمت به مردم قدردان کشور عزیزمان موفق باشند.»




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز شنبه هفتم بهمن ماه با صدور اطلاعیه‌های پروازی نسبت به وضعیت پروازها در برخی از ...

    |

    نظرات کاربران