در حال بارگذاری ...
  • افتتاح اسکله رو – رو ریلی بندر امیرآباد در تیرماه سال آینده

    تجارت با ایران و همکاری در زمینه دارو ، غذا ، محصولات کشاورزی و کودهای شیمیایی زمینه های تبادلات تجارت کالا با ایران است و علیرغم تحریم ها می توانیم به آن ادامه دهیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیر بندر امیرآباد گفت : اسکله رو – رو ریلی بندر امیرآباد تیرماه سال آینده به بهره برداری می رسد .

    سیاوش رضوانی در اولین سمینار تخصصی غلات در ایران به همت اتاق مشترک ایران و سوئیس برگزار شد ، گفت : با توجه به موقعیت استراتژیک بندر امیرآباد در کریدور شمال – جنوب و اتصال به ریل سراسری و همچنین ساخت اسکله رو – رو ریلی که در تیرماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید شاهد رشد چشمگیری در زمینه غلات خواهیم بود . احداث سیلو توسط بخش خصوصی به ظرفیت ۲۵۰هزار تن و افزایش ساخت به ۴۰۰ هزار تن و تسهیل تجارت غلات با کشورهای CIS  نکته غیر قابل انکاری است که بندر امیرآباد را به هاب غلات شمال کشور تبدیل کرده است .

    مارکوس لایتنر سفیر سوییس ؛ سفیر کشور سوئیس در ایران در اولین سمینار تخصصی غلات در ایران ، گفت : تجارت با ایران و همکاری در زمینه دارو ، غذا ، محصولات کشاورزی و کودهای شیمیایی زمینه های تبادلات تجارت کالا با ایران است و علیرغم تحریم ها می توانیم به آن ادامه دهیم .

    اولین سمینار غلات در روز های ۱۱ و ۱۲ آذر ماه با محوریت نقش ایران در زنجیره تامین کالا ، نقش بخش خصوصی و بانک ها در اقتصاد کشور ، جلب اعتماد سرمایه گذاران داخلی و خارجی در شرایط تحریم و نیاز آینده بازار ایران برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    با سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه ساخت سیلو ، مخازن و انبار مسقف و همچنین موقعیت بندر امیرآباد در کریدور شمال – جنوب و اتصال به شبکه ریل سراسری ، جذب کالا در این بندر رشد مطلوبی داشته است و امیدواریم با تقویت توان تجهیزاتی و ارائه خدمات مطلوب به ذی نفعان بتوانیم این سهم را حفظ ...

    |

    خوشبختانه مراوده دو کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد و امیدواریم با همکاری های بیشتر شاهد رشد میزان مراودات کالا باشیم .

    |

    بندر امیرآباد با برخورداری سهم ۵۷ درصدی کالا بین بنادر شمال ایران و با داشتن زیر ساخت های لازم و تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری ، بر مدار توسعه قرار دارد .

    |

    با تقویت توان تجهیزاتی که در برنامه ها و اهداف سال جاری نیز قرار دارد و با ایجاد جاذبه برای تجار و صاحبان کالا توانستیم در نیمه دوم سال گذشته کالاهای ترانزیتی و وارداتی را توسط ریل به بندر امیرآباد و یا از این بندر به سرزمین اصلی حمل کنیم که با این روند علاوه بر افزایش سهم ریلی ...

    |

    ماموریت اصلی همه بنادر فعالیت ۲۴ ساعته در زمینه تخلیه و بارگیری کالاها در حوزه صادرات ، واردات و ترانزیت می باشد که این کالاها ازمبادی بندری از / به اقصی نقاط کشور در کوتاهترین زمان ممکن و مقرون به صرفه با بهره مندی از شقوق مختلف حمل و نقل جابجا می شوند .

    |

    نظرات کاربران