در حال بارگذاری ...

تقدیر از سازمان راهداری در آیین اختتامیه پویش ملی «راهی شویم»

یقینا رادیو سهم موثری در این فرایند ایفا می کند و می تواند در آرام سازی و ایجاد روحیه نشاط و طراوت در جامعه تاثیر گذار باشد و تدوین برنامه ای رسانه ای برای کاهش دغدغه های مردم امری ضروری به نظر می رسد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای در آیین اختتامیه پویش ملی«راهی شویم» به عنوان یکی از دستگاه‌های فعال برگزاری این پویش ، موفق به کسب لوح تقدیر شد .

در مراسمی که همزمان با بیست و ششمین سالروز تاسیس شبکه رادیویی پیام برگزار شد ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان یکی از سازمان های فعال در این زمینه معرفی و موفق به دریافت لوح تقدیر گردید .

بر مبنای این گزارش پویش ملی «راهی شویم»  در سال جاری توسط شبکه رادیویی پیام برگزار شد و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به دلیل همراهی و مشارکت در اجرای این پویش مردمی و همچنین تعاملات موثر و فرایند مطلوب اطلاع رسانی سیل امسال،سفرهای تابستانی و سفرهای اربعین حسینی، لوح تقدیر این مراسم را از سوی شاه آبادی معاون صدای جمهوری اسلامی ایران و ملازاده مدیر شبکه رادیویی دریافت کرد .

در بخشی از متن لوح تقدیر مدیر شبکه رادیویی پیام خطاب به معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اهمیت گردشگری و رونق سفرهای داخلی هموطنان ذکر شده است که راه اندازی پویش بزرگ «راهی شویم» با همکاری شبکه رادیویی پیام و آن سازمان اجرایی شده و از خدمات ارایه شده در جهت شکوه و رونق این رویداد بزرگ فرهنگی و رسانه ای قدردانی شده است .

بر اساس این گزارش بی نیاز رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی طی سخنانی با اشاره به پیام مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی به مراسم اختتامیه ی پویش ملی «راهی شویم» اظهار داشت : وزارت راه و شهرسازی با توجه به ماهیت کاری خود و نوع تعاملات با مجموعه رسانه ملی به ویژه رادیو پیام این شبکه رادیویی را همکار خود تلقی می کند .

وی نقش موثر همه سازمان ها و دستگاه های مرتبط با مقوله ایمنی سفر و از جمله وزارت راه و شهرسازی را در امنیت سفر هموطنان یادآور شد و اظهار داشت : یقینا رادیو سهم موثری در این فرایند ایفا می کند و می تواند در آرام سازی و ایجاد روحیه نشاط و طراوت در جامعه تاثیر گذار باشد و تدوین برنامه ای رسانه ای برای کاهش دغدغه های مردم امری ضروری به نظر می رسد .

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ضمن ابراز خرسندی از تعاملات مطلوب رسانه‌ای بین شبکه پیام و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ابراز امیدواری کرد گام های موثری در جهت توسعه این مناسبات و خدمت به هموطنان برداشته شود .

گفتنی است این مراسم همزمان با بیست و ششمین سالروز تاسیس رادیو پیام در ساختمان شهدای رادیو واقع در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد .




مطالب مرتبط

هر سال به صورت مستمر میزان وقوع حوادث در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی شهرستان پایش شده و نقاطی که میزان تصادفات آن بیشتر باشد به عنوان نقاط پرحادثه ثبت و در برنامه اصلاح قرار می‌گیرد .

|

ظرفیت‌های بسیار خوبی در موضوع مشارکت بخش‌های خصوصی و مردمی خصوصاً مشارکت خیرین در حوزه ساخت راه‌ها در استان وجود دارد که خوشبختانه به درستی از این ظرفیت در راستای وظایف سازمانی استفاده شده است .

|

گشت های راهداری برای جلوگیری از تعدی به حریم راه ها بطور مستمر در سطح راه ها فعالند و سامانه ۱۴۱ نیز در اختیار کاربران جاده ای قرار دارد تا در صورت مشاهده هرگونه خلف حریم راه ها و مشکلات جاده ای ؛ اطلاع رسانی شود و رسیدگی های استانی و کشوری موضوعات مربوطه صورت گیرد .

|

استان گلستان ، اولین استان کشور است که توانسته با پایش استراتژی های دو بخش حمل و نقل و راهداری ، سند جامع و توسعه حمل و نقل را تنظیم و تدوین کند . برای ارتقا جایگاه برنامه ریزی استان در بخش حمل و نقل حدود ۴۰ جلسه تخصصی با همراهی بخش های خصوصی و سازمان های مرتبط در این زمینه برگزار ...

|

ترانزیت کالاهای غیرنفتی در سال گذشته بالغ بر ۹ میلیون و ۴۰۰ هزارتن بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۳۸ درصد رشد داشته است .

|

نظرات کاربران