در حال بارگذاری ...

حمایت نمایندگان مجلس از اجرای طرح های توسعه فرودگاه آبادان

طی جلسه ای پروانه سهرابی ، مدیر فرودگاه آبادان ، به ارائه گزارش و نقشه جامع آینده پروژه های در حال احداث فرودگاه آبادان پرداخت .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را برای هرگونه حمایت لازم از اجرای طرح های فرودگاهی اعلام کردند .

پروانه سهرابی ، مدیر فرودگاه در جلسه ای با حضور نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات انجام شده و همچنین طرح های برنامه ریزی شده آینده توضیح داد و همکاری همه جانبه و جهادی همه ارگان‌های مرتبط با فرودگاه را خواستار شد .

همچنین نمایندگان آبادان ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده تاکنون ، آمادگی خود را برای هرگونه اقدام و پیگیری اعلام کردند .

خبر دیگر اینکه ، جمعی از مسئولان شهری آبادان از جمله امام جمعه ، فرماندار ویژه ، رییس اداره آبفا ، رییس شورای شهر و همچنین فرماندهان سپاه و پلیس فرودگاه از پروژه های در حال احداث فرودگاه آبادان بازدید کردند .

در جریان حضور مسئولان شهری به بررسی معضلات و مشکلات مرتبط با ارگان ها و سازمان های مختلف شهر و همچنین بازدید از پروژه های در دست احداث و روند بازسازی و بهسازی فضای ترمینال مسافری فرودگاه پرداخته شد .

همچنین ، طی جلسه ای پروانه سهرابی ، مدیر فرودگاه آبادان ، به ارائه گزارش و نقشه جامع آینده پروژه های در حال احداث فرودگاه آبادان پرداخت .

در پایان ، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان ضمن تشکر و قدردانی فراوان از زحمات صورت گرفته در فرودگاه ، از ادارات و ارگان های مربوطه ، همکاری همه جانبه با فرودگاه را خواستار شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بهره برداری از پروژه های فرودگاه آبادان در آینده ای نزدیک ...

|

از این پس اجرای هر طرح عمرانی در فرودگاه به‌منظور جلوگیری از دوباره‌کاری ، اجرای طرح‌های غیر ضرور و غیر فنی توسعه و ساخت و سازها ، براساس طرح جامع جدید انجام و این طرح به‌عنوان نقشه راه توسعه فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان ملاک عمل خواهد بود .

|

نظرات کاربران