در حال بارگذاری ...

آغاز طرح ساماندهی قایق‌های فاقد هویت در بوشهر

پس از پایان طرح ساماندهی ، مرزبانی از تردد قایق‎های فاقد مجوز ممانعت خواهد کرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره بازرسی و ثبت شناورهای اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت : طرح ساماندهی قایق‌های فاقد هویت (ثبت نشده) در بوشهر آغاز شد .

مصطفی حاج رضایی درباره ساماندهی قایق‌های فاقد هویت اظهار داشت : در طرح ساماندهی به مدت سه سال به صاحبان شناورها فرصت داده می‌شود تا موتور قایق‎های خود را از ۲ به چهار زمانه تبدیل کنند.

رئیس اداره بازرسی و ثبت شناورهای اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت : صاحبان قایق‌ها با مراجعه حضوری به نزدیکترین اداره بندر محل استقرار می‎توانند نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند که پس از این مرحله قایق‎ها به ترتیب زمان‎بندی مورد بازرسی قرار می‎گیرد .

حاج رضایی اظهار داشت : پس از پایان طرح ساماندهی ، مرزبانی از تردد قایق‎های فاقد مجوز ممانعت خواهد کرد . مالکین که قصد ثبت قایق خود بعنوان قایق‎ صیادی هستند ارائه مجوز از اداره کل شیلات بوشهر الزامی است در غیر این صورت قایق بعنوان تفریحی ثبت خواهد شد‌ .

 




مطالب مرتبط

با اجرای طرح توسعه موج شکن‌های بندر کنگان شرایط برای تخلیه و بارگیری شناورهای تا سه‌هزار تن در این بندر فراهم می‌شود .

|

استان بوشهر در راستای تحقق توسعه دریامحوز و تسهیل در سرمایه گذاری های حوزه بنادر در چند سال اخیر از استان های پیشتاز ساحلی کشور برای صدور مجوز فعالیت است .

|

تمام مراحل طرح ساماندهی به صورت غیرحضوری تعریف شده و مالکان قایق های فاید هویت می توانند پس از طی فرآیندهای تعریف شده ، مجوز قایق خود را به صورت پستی دریافت کنند .

|

بدون تردید همزمانی ابلاغ سیاست های کلی سند توسعه دریامحور با روند اجرا زیرساخت های مجتمع بندری نگین ، نویدبخش حمایت‌های ویژه از این پروژه و تحقق توسعه شتابان بندر بوشهر است .

|

در این مانور آتش نشانان با بهره گیری از امکانات و تجهیزات عملیات اطفاء حریق جامدات و مایعات و مقابله با آلودگی را با موفقیت به اجرا در آوردند .

|

نظرات کاربران