در حال بارگذاری ...

افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی سلام در مسیر مسقط – شیراز

علاوه بر شرکت هواپیمایی سلام ، شرکت های هواپیمایی قشم و آسمان هر کدام با دو پرواز هفتگی در مسیر شیراز – مسقط مسافران را جابه جا می کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های فارس از افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی عمانی سلام ایر در مسیر مسقط – شیراز خبر داد .

رضا بدیعی فرد ، با اعلام این خبر گفت : بر اساس هماهنگی های انجام شده سه پرواز از دهم آذرماه به پروازهای شرکت هواپیمایی سلام اضافه و پروازهای این شرکت به مقصد مسقط برقرار شد . شرکت هواپیمایی سلام ایر از سال ۹۷ با انجام دو پرواز در هفته کار خود را در فرودگاه شیراز آغاز کرد و اکنون این شرکت با هفت پرواز هفتگی مشغول فعالیت است .

وی اضافه کرد : علاوه بر شرکت هواپیمایی سلام ، شرکت های هواپیمایی قشم و آسمان هر کدام با دو پرواز هفتگی در مسیر شیراز – مسقط مسافران را جابه جا می کنند .

بدیعی فرد گفت : اکنون ۱۰ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی از فرودگاه شیراز به هشت مقصد خارجی پرواز دارند .




مطالب مرتبط

با توجه به زیرساخت ها و امکانات مناسب در فرودگاه شیراز ، آمادگی برای انجام پروازهای فوق‌العاده در مسیرهای داخلی و خارجی نیز وجود دارد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در جریان سفر به استان فارس ضمن بازدید از فرودگاه شیراز ، در جلسات جداگانه با ...

|

شرکت هواپیمایی آسمان برای انجام این پرواز از هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ استفاده می‌کند .

|

نوسازی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه و ساماندهی وضعیت جایگاه تاکسیرانان و موضوع استقرار خودروها از جمله دغدغه‌هایی است که با تفاهم و همکاری به نتیجه خواهد رسید و در نهایت نتایج آن شامل حال شهروندان خواهد شد .

|

نظرات کاربران