در حال بارگذاری ...

افزایش پروازهای فوق العاده در فرودگاه مهرآباد

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه مهرآباد از افزایش پروازهای فوق العاده توسط شرکت های هواپیمایی مختلف خبر داد .

میرسعید صفی نیا با اعلام این خبر عنوان کرد : از ۲۸ آبان تا ۱۰ آذر ۱۱۷ پرواز فوق العاده توسط شرکت های هواپیمایی تابان ، ایرتور ، ایران ایر ، وارش ، پویا ، آسمان ، سپهران و آتا برقرار شده است .

وی افزود : این افزایش پروازها در مسیرهای مشهد ، کیش ، گرگان ، قشم ، یزد ، بندرعباس ، لامرد ، شیراز و اصفهان و بر اساس درخواست شرکت های هواپیمایی بوده است .




مطالب مرتبط

پل‌های تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ اجرا شده‌اند و روزانه بیش از ۶۵ هواپیما برای عملیات اعزام و پذیرش به آنها متصل می شوند که تقریبا ۲۰ درصد پروازهای روزانه مهرآباد است .

|

در پروازهای داخلی در مدت یاد شده تعداد ۵۹۸ پرواز انجام و نزدیک به ۵۷ هزار صندلی عرضه شده که این تعداد شامل پروازهای برنامه ای و فوق العاده می باشد و پیش بینی می‌شود با پایان یافتن تعطیلات این میزان افزایش یابد .

|

در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

|

شرکت‌های هواپیمایی سپهران ، اروان ، کیش ایر ، آتا ، آساجت و پارس ایر اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده در مسیرهای مشهد ، تهران ، قشم و کیش و همچنین شرکت‌های هواپیمایی فلای دبی ، فری برد ، پگاسوس ، فلای بغداد ، العراقیه ، قشم ایر و آسمان اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار و بر الزام نصب نرخ‌های مصوب و ...

|

نظرات کاربران