در حال بارگذاری ...

نصب اسکله شناور پانتونی در بندر ترکمن

اسکه شناور جزو جدید ترین نوع از اسکله های پانتونی در بنادر شمالی کشور است و جهت رفاه حال گردشگران دریایی در ایام سال است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر بنادر و دریانوردی گلستان گفت : اسکله شناور پانتونی در بندر ترکمن نصب شد .

اله یاراسعدی درباره نصب اسکله پانتونی در بندر ترکمن ، اظهار داشت : اسکله پانتونی شناور به طول ۵۵ متر و عرض ۲ متر با تامین اعتبار از سوی سازمان بنادر و دریانوردی و با رعایت نکات زیست محیطی در محل اسکله قایقرانی بندر ترکمن نصب شده است .

اسعدی یادآور شد : در سفراخیر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به گلستان و بازدیدی که از اسکله های تفریحی بندرترکمن بعمل آمد جهت ایمنی و استاندارد سازی اسکله های سنتی دستورات لازم جهت خرید اسکله شناور در بندر ترکمن صادر شد که متعاقب آن نسبت به خرید و نصب اسکله پانتونی اقدام شد .

اسکه شناور جزو جدید ترین نوع از اسکله های پانتونی در بنادر شمالی کشور است و جهت رفاه حال گردشگران دریایی در ایام سال است .




مطالب مرتبط

بنادر استان با فرماندهی پایگاه دریابانی بندرترکمن برای کنترل مسافر در اسکله‌های بندرگز و بندرترکمن همکاری دارد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با حکم علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ، سید محسن طیرانی به سمت سرپرست اداره ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مسئول امور دریایی بنادر استان گلستان ، با اشاره به اجرای عملیات لایروبی در خلیج گرگان و کانال آشوراده، تاکید کرد: با احیای کانال آشور و تبادل آب بین دریا و خلیج ...

|

همایش مذکور در تاریخ ۱۰ الی ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با شعار "توسعه حمل و نقل آبی برای آینده ؛ گشودن دروازه های آفریقا" و با هدف پرداختن به اقدامات ضروری برای ایجاد بخش دریایی پایدار برگزار خواهد شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت : میزان تخلیه کالاهای اساسی در مجتمع بندری انزلی در سال ...

|

نظرات کاربران